پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ساختمان اداری دانشگاه پیام نور یاسوج پلمپ شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از خبرنگار ایرنا، شهردار یاسوج عصر شنبه در مراسم پلمپ این ساختمان اداری به خبرنگاران گفت: دلیل این امر تغییر کاربری غیرمجاز از مسکونی به اداری بوده است.
محمدعلی جاوید افزود: دانشگاه پیام نور یاسوج بدون هماهنگی با شهرداری این شهر اقدام به خرید یک واحد ساختمانی با محیط مسکونی کرده بود.
وی بیان کرد: از آنجا که ظرفیت پارکینگ این ساختمان اداری متناسب با نیاز نبود دانشجویان، استادان و مراجعه کنندگان به دانشگاه پیام نور یاسوج خودروهای خود را جلوی واحدهای مسکونی در خیابان گلستان شش پارک می کردند.
جاوید اظهار کرد: به دنبال شکایت های مکرر ساکنان خیابان گلستان شش یاسوج این موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری این شهر مطرح و اعضای کمیسیون نیز رای به پلمپ آن دادند.
شهردار یاسوج عنوان کرد: قبل و پس از صدور حکم پلمپ بارها مکاتبات اداری و هماهنگی های لازم با مسئولان دانشگاه پیام نور یاسوج انجام شده بود اما توجهی از سوی آنان نشد.
جاوید ابراز داشت: ساختمان اداری دانشگاه پیام نور یاسوج زمانی رفع پلمپ می شود که بر اساس رای و مجوز کمیسیون ماده پنج کهگیلویه و بویراحمد تغییر کاربری آن از اداری به مسکونی بلامانع باشد.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار پرونده در مورد مشکلات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز به کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدیدنظر شهرداری یاسوج ارجاع داده شده است.
جاوید گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یاسوج دارای سه عضو حقوقی شامل یک نماینده از شورای اسلامی این شهر، یک نماینده از استانداری و یک نماینده از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: اعضای این کمیسیون اقدام به صدور رای در مورد مشکلات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز کرده و شهرداری یاسوج نیز موظف به اجرای احکام آن است.
به گزارش ایرنا، تعدادی از مسئولان دانشگاه پیام نور یاسوج که هنگام پلمپ ساختمان اداری این دانشگاه در محل حضور داشتند مایل به مصاحبه نبودند.
رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج نیز با وجود تماس های تلفنی مکرر خبرنگار ایرنا پاسخ نداد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا