تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح ویژه پیشگیری از سرقت خودرو با نصب “تراشه ردیاب”بر روی خودروها/افزایش ۱۰۰ درصدی قدرت پلیس در کشف خودروهای به سرقت رفته

به گزارش سرمایه گستران ، سردار” مهدی معصوم بیگی” در نشست خبری با اصحاب رسانه و آئین تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه به‌ویژه شهید محمود صارمی، گفت: وظیفه خبرنگاران بسیار سنگین است چراکه آن‌ها چشم بینا، زبان گویا، گوش شنوا و حلقه اتصال مسئولان با  مردم  و مردم با مسئولان هستند.

وی در ادامه ، امانت‌داری را ویژگی بارز حرفه خبرنگاری عنوان کرد و افزود: خبرنگاران علاوه بر انجام رسالت خود درانعکاس اخبار با حفظ صداقت، بهنگام و دقیق بودن، ایجاد آرامش در جامعه،وفاق و انسجام در کشور را نیز مدنظر قرار می‌دهند که این کار آنها قابل ستایش است.

سردار معصوم بیگی، پاسخگو بودن را رویکرد اصلی و همیشگی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: معتقد هستیم پاسخگویی باعث رشد و بالندگی هر سازمانی می‌شود و این رویکرد با جدیت بیشتری در مجموعه فرماندهی انتظامی استان دنبال می‌شود.

انهدام ۶۱ باند سرقت

فرمانده انتظامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به آمار و عملکرد این فرماندهی در ۴ ماهه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه مبارزه با سرقت طی این مدت بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ سارق دستگیر و بالغ‌بر۶۱ باند سرقت نیز شناسایی و منهدم شدند.

**تولید تراشه ردیاب برای پیشگیری از سرقت خودروها

وی از اجرای طرح ویژه پیشگیری از سرقت خودرو با نصب “تراشه ردیاب” بر روی انواع خودروها به‌عنوان پایلوت کشوری در سطح استان خبر داد و گفت: در این زمینه به ۸ شرکت دانش‌بنیان مأموریت داده شد تا تراشه‌ای را تولید و باقیمت مناسب در اختیار مالکان خودروها قرار دهند.

این مقام مسئول در خصوص کارآیی این تراشه عنوان داشت: به‌محض نصب این قطعه بر روی خودرو ارتباط آن با سامانه مرکزی پلیس آگاهی برقرارشده و اگر به هر دلیلی خودرو مورد سرقت قرار گرفت، در کمترین زمان و در هر نقطه‌ای از کشور که باشد توسط سامانه‌های هوشمند پلیس شناسایی و کشف خواهد شد.

سردار معصوم بیگی از افزایش ۱۰۰ درصدی قدرت کشف خودروهای به سرقت رفته توسط پلیس با اجرای این طرح خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی شرکت‌های تولید کننده ، مالکان خودروها از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به تهیه و نصب این تراشه بر روی خودروی خود اقدام کنند و پیش‌بینی می‌کنیم از اول آبان ماه بتوانیم این طرح را به‌صورت گسترده در سطح استان عملیاتی کنیم.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه انگیزه ، یکی از ضلع‌های مهم وقوع سرقت است گفت: اگر سارقان بدانند که با سرقت خودرو بلافاصله شناسایی و دستگیر خواهند شد بنابراین دست به سرقت نمی‌زنند و وقوع این جرم به حداقل می‌رسد.

**کشف بیش از  ۱۴ تن انواع مواد مخدر

سردار معصوم بیگی در ادامه به عملکرد این فرماندهی در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: با تغییر تاکتیک‌ها و استفاده از ابزارهای نو در ۴ ماهه امسال بالغ‌بر ۱۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده  که کشف این مقدار مواد  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از اجرای ۳ هزار و ۲۰۰ طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت  بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، خرده‌فروش، نگه‌دارنده و معتاد متجاهر دستگیر و ۵۵ باند قاچاق نیز منهدم شدند.

**رشد ۱۳۰ درصدی جرایم فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان در تحلیل جرایم فضای مجازی اظهار داشت: کماکان با افزایش جرایم در این حوزه روبرو هستیم به‌طوری‌که میزان تشکیل پرونده‌های جرایم فضای مجازی در پلیس فتای استان طی ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد رشد داشته و همچنان برداشت‌های اینترنتی از حساب‌های بانکی مردم در رتبه اول قرار دارد.

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از عابران، راکبان و رانندگان قانونمند

سردار معصوم بیگی، آموزش همگانی، و ارتقای فرهنگ ترافیکی را ۲ رویکرد پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان برای کاهش تصادفات فوتی عنوان کرد و افزود: در همین زمینه افزایش دوربین‌های پایش و کنترل سرعت خودروها در سطح استان نیز در دستور کار این پلیس قرارگرفته است.

وی تشویق رانندگان قانونمند را از دیگر رویکردهای پلیس اصفهان برشمرد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و برگه‌های تشویقی نیز در بین شهروندان قانونمند توزیع‌شده است و انشاء الله در۳ ماهه پایانی امسال همایش بزرگ تجلیل از عابران، راکبان و رانندگان قانونمند برگزار خواهد شد.

**افزایش ۱۹ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به موفقیت این فرماندهی در کسب اعتماد و رضایت مردم خاطرنشان کرد: برابر آمارهای اعلامی از سوی مرکز بازرسی کل ناجا میزان رضایتمندی مردم از عملکرد نیروهای انتظامی اصفهان در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد داشته  درحالی‌که شکایت از مأموران ۲۲ درصد کاهش‌یافته است.

گفتنی است، در پایان این نشست، سردار معصوم بیگی با اعطای تندیس و هدایا از خبرنگاران حوزه نظم و امنیت که طی یکسال گذشته همکاری صمیمانه ای با مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان داشتند تجلیل به عمل آورد.

**مامور قلابی

گروه اجتماعی – وقتی وارد حیاط شدم، دیدم مرد جوانی که یک برگ قبض در دست داشت، وارد حیاط شده است. او شروع به ایراد گرفتن ازلوله های گاز کرد و گفت باید از لوله کشی داخل ساختمان بازدید کنم .

در حال تماشای تلویزیون بودم که صدای آیفون به صدا در آمد و مردی از آن طرف گفت: مأمور اداره گاز هستم و برای ثبت شماره سریال کنتور آمده ام، من هم حرفش را باور کردم و دکمه را زدم.  وقتی وارد حیاط شدم، دیدم مرد جوانی که یک برگ قبض در دست داشت، وارد حیاط شده است، او شروع به ایراد گرفتن از لوله های گاز کرد و گفت باید از لوله کشی داخل ساختمان بازدید کنم .

به داخل منزل رفتم تا راه را به او نشان بدهم. وقتی به قسمت پذیرایی رسیدم، ناگهان آن مرد از پشت دهانم را گرفت و بعد با تهدید چاقو از من خواست هر چقدر پول و طلا دارم به او بدهم من هم یک دستبند، ۴ حلقه النگو، یک قطعه پلاک و زنجیر به او دادم.

او به سرعت از منزل خارج شد. من هم به دنبال او رفتم و فریاد زدم: دزد! کمک کنید! وقتی به در حیاط رسیدم آن مرد سوار بر موتورسیکلت دوستش شد که در کوچه منتظرش بود و بعد با هم فرار کردند.

با سر و صدای من همسایه ها دورم جمع شدند و یک نفر هم با ۱۱۰ تماس گرفت. کمتر از ۱۰ دقیقه بعد، گشت پلیس از راه رسید و ماموران با گرفتن مشخصات سارقان بلافاصله موضوع را پیگیری کردند.

امروز صبح از اداره آگاهی تماس گرفتند و گفتند دزد طلاهای شما پیدا شده و لطفاً برای شناسایی سارقان به آگاهی مرکز اصفهان بیایید. با یکی از همسایه ها به اینجا آمدم و دیدم پلیس دزد ها را دستگیر کرده و طلاها را هم صحیح و سالم از آنها پس گرفته بودند.

نحوه مقابله با مأموران قلابی

سرهنگ جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع رسانی استان اصفهان در خصوص این پرونده گفت: زورگیری، اخاذی و سرقت تحت عنوان مأموران دولتی از جمله جرایمی است که برخی از سارقان حرفه ای از این طریق اقدام به سرقت می کنند.

وی افزود: بر اساس ماده ۵۵۵ قانون مجازات اسلامی هر کس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت، خود را در مشاغل دولتی اعم از کشوری، لشگری و انتظامی که از نظر قانون مربوط به او نبوده است، دخالت دهد یا معرفی کند، به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: بعضاً مشاهده می شود عده ای با سوء استفاده از نام و لباس مأموران ادارات وارد منازل شده و اقدام به سرقت می کنند. مردم باید هنگام مراجعه افراد مشکوک که خود را مأمور معرفی می کنند تا زمانی که کارت شناسایی آن ها را به طور کامل و با دقت رؤیت نکردند و هویت آنان به عنوان مأمور احراز نشده،  از ورود آنان به منزل خود ممانعت کنند.

وی افزود: مأموران مسئول تعیین و اعمال هیچ نوع مجازات کیفری یا حقوقی به صورت مستقل نیستند از این رو از تهدیداتی که از سوی این مأمورنماها می شود هراسی نداشته باشید.

این مقام انتظامی گفت: مردم باید به منظور شناسایی افراد مأمورنما حتما کارت شناسایی آنان را دریافت کرده و مندرجات آن را با صاحب کارت تطبیق دهند. باید توجه کرد سارقان مأمورنما بیشتر به دنبال افراد کم سواد و کهنسال به منظور سوء استفاده از آنان می گردند و نداشتن کارت شناسایی معتبر و حکم مأموریت و یا حکم قضائی نشانه بارز افراد مأمورنما است.

سرهنگ درستکار عنوان داشت: پلیس اعلام می کند که مأموران نیروی انتظامی فقط در صورت داشتن کارت شناسایی معتبر و با در دست داشتن حکم قضائی می توانند به بازرسی از منازل بپردازند.

وی افزود: شهروندانی که از سواد کافی برخوردار نیستند هم می توانند هرگونه همکاری با مأموران را به برقراری تماس تلفنی با ۱۱۰ موکول کرده و پس از اطمینان لازم از مأموریت آنان همکاری لازم را به عمل آورند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان بیان داشت: همچنین مردم باید در برابر کسانی که به عنوان مأمور ادارات آب، برق و گاز وارد منزل می شوند، هوشیاری خود را حفظ کرده و فقط اجازه ورود تا محل کنتور را به آنان داده و از وارد شدن این افراد به مکان های دیگر منزل جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان این موضوع را مد نظر قرار دهند که هیچ مامور اداره ای که برای نوشتن شماره کنتور به منزل می آید حق ورود به مکان های دیگر منزل و دیدن سایر اتصالات را ندارد. در صورتی که مأموری درخواست بازدید ازسایر جاهای منزل را کرد، به وی مشکوک شده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارید و یا به اداره مربوطه اعلام کنید.

این مقام انتظامی بیان داشت: از نکات قابل توجه در این زمینه می توان متذکر شد که هیچ مأموری برای نوشتن کنتور تلفن وجود ندارد و اگر کسی چنین موضوعی را مطرح کرد، بدون شک مأمور قلابی بوده و به قصد سرقت و یا مزاحمت وارد شده و بلافاصله موضوع را از طریق ۱۱۰ مطرح کنید.

سرهنگ درستکار گفت: استفاده از آیفون های تصویری می تواند شما را به شناسایی افراد مأمور نما کمک کند زیرا مأموران اصلی ادارات دارای کارت شناسایی معتبر و کاور مخصوص دارای آرم و علایم هستند و نباید درب منزل خود را به روی هر کسی که ادعای مأمور کرد باز کنید.@

**خودروهای دارای جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال توقیف می شوند

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف خودروهایی که بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دارند خبر داد.

سرهنگ “رضا رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: رانندگان خودروهای که داری جریمه پرداخت نشده بیش از ۱۰ میلیون ریال می باشند می بایست نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.

وی افزود : براساس تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آن دسته از مالکان وسیله نقلیه که میزان جرایم رانندگی خودرو یا موتورسیکلت آنها به حد نصاب ۱۰میلیون ریال رسیده باشد موظفند حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به تسویه حساب جرایم اقدام کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در صورت عدم پرداخت جریمه تا زمان پرداخت کامل ، وسیله در توقیف سیستمی و نهایتا در صورت تردد در توقیف فیزیکی پلیس درخواهد آمد.

سرهنگ رضایی در پایان به رانندگان توصیه کرد : مالکان یا نمایندگان قانونی خودروها موظفند هر ۲ ماه یک بار نسبت به استعلام خلافی وسیله ی نقلیه ی خود اقدام کنند.

**حریم خصوصی کاربران در گرو انتشار هوشمندانه محتوا در فضای مجازی

گروه استان ها- اصفهان- رییس پلیس فتای استان گفت: همانگونه که در فضای حقیقی به هر شخصی اعتماد نکرده و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهیم در فضای مجازی نیز باید به همین نحو عمل کنیم تا حریم خصوصی نیز از گزند مجرمان سایبری حفظ شود.

سرهنگ ” سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در بررسی‌های صورت گرفته بر پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا، علت و علل وقوع جرائم سایبری، اعتماد بیش از حد کاربران فضای مجازی به افراد آنلاین و سوءاستفاده مجرمان سایبری از اعتماد آنان بوده است.

وی افزود: متاسفانه سهل انگاری در برقراری ارتباط در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی و اعتماد بیش از حد به غریبه‌های آنلاین نتیجه‌ای جز نقض حریم خصوصی برای کاربران نداشته است، به طوری که تبعات و مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: نقض حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی بیش از آن که به نرم افزارها، قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی و مهارت مجرمان سایبری بستگی داشته باشد به خود کاربران بستگی دارد که چگونه از حریم خصوصی خود در این فضا مراقبت و نگهداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خاطر نشان کرد: کاربران باید فیلم‌ها و اطلاعات خصوصی خود را رمزگذاری کرده و به هیچ وجه عکس‌ها و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به برخی از مشکلات به وجود آمده برای خانواده‌ها، از والدین خواست تا با نظارت بر فعالیت سایبری فرزندان خود مانع سوء استفاده مجرمان شده و هدایت‌گر آنها به فعالیت‌های پاک در فضای سایبر باشند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و کانال رسمی پلیس فتا در پیام رسان های داخلی با آی دی @cyberpolice موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

**تصادف پراید و موتورسیکلت با یک کشته و یک مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک موتورسیکلت در محور ” کچویه –هاردنگ” و فوت یک نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” از تصادف یک دستگاه سواری پراید با یک موتورسیکلت در محور “کچویه-هاردنگ” مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت در دم فوت و سرنشین آن به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای انحراف به چپ موتورسیکلت اعلام شده است .

سرهنگ پورقیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند و از تغییر مسیر ناگهانی بپرهیزند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم .

**محموله ۶ میلیاردی عدس در شهرضا توقیف شد

گروه استان ها _ اصفهان _ با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا محموله عدس خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال توقیف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با ورود کالاهای خارجی قاچاق، مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا طی عملیاتی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل بار قاچاق که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه اسناد و مدارک ارائه شده توسط رانندگان خودروها با بار آنها همخوانی نداشت هر ۲ خودرو به دلیل حمل کالای قاچاق توقیف و طی هماهنگی با مقام قضائی از آنان بازرسی به عمل آمد.

سرهنگ باباکلانی، تصریح کرد: در این عملیات در مجموع ۱۰۸ تن عدس خارجی قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام  کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. #

**دستگیری باند کلاهبرداران میلیاردی از بیمه در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند۳ نفره ای که با صحنه سازی سرقت یک دستگاه کامیون حامل باربرنج بیش از یک میلیارد ریال از بیمه کلاهبرداری کرده بودند خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سعید سلیمیان” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت به عنف محموله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  در نجف آباد، ماموران واحد گشت انتظامی این شهرستان در محل حاضر و با شاکی پرونده روبرو شدند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت، هنگام توقف در یکی از خیابان های شهرستان نجف آباد دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ، کامیون حامل۲۴ تن برنج وی را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری شدند.

سرهنگ “سلیمیان” تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی دقیق تر بر روی پرونده به پلیس اگاهی شهرستان نجف آباد ارجاع و تحقیقات ویژه برای دستگیری سارقان آغازشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه با بررسی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد راننده کامیون با توجه به بیمه بودن بار خودرو توسط دو نفر از دوستان خود اقدام به صحنه سازی سرقت محموله کرده و با این ترفند توانسته مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از بیمه کلاهبرداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم برنج ها را در بازار به فروش رسانده و به منظور گمراه کردن کارشناسان وجوه حاصله را به حساب افراد مختلف واریز کرده بود اظهار داشت: پس از کشف موضوع تمامی  حساب های مربوطه شناسایی و  طی هماهنگی با مقام قضائی مسدود شدند.

 سرهنگ “سلیمیان” خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن اطلاعات کارآگاهان، هر ۳ متهم این پرونده در یک عملیات ویژه دستگیر و  به اتهام خیانت در امانت ، سرقت و تبانی در کلاهبرداری از شرکت بیمه  تحویل مراجع قضائی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

**دستگیری زوج اصفهانی با بیش از یک میلیارد کلاهبرداری

گروه استان ها _ اصفهان _ زوج جوانی که با تاسیس صندوق قرض الحسنه بدون مجوز بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیرشدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سعید سلیمیان” در بیان این خبر اظهارداشت: درپی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری یک زوج جوان از ساکنان یکی از محلات شهرستان اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرارگرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد زنی با همکاری وتبانی همسرش اقدام به تأسیس صندوق قرض الحسنه بدون مجوز کرده و با جلب اعتماد اهالی محل وجوه متعددی از سرمایه گذاران دریافت و پس از مدتی محل سکونت و صندوق را ترک و متواری شدند.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه متهمان با این شیوه توانسته بودند مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سرمایه گذاران کلاهبرداری کنند تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ گونه رد و نشانه ای از متهمان وجود نداشت، کارآگاهان تلاش گسترده و شبانه روزی خود را برای دستگیری آنان آغازکردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ادامه عنوان داشت: سرانجام با بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و هر دو نفر دستگیر و حساب های آنها مسدود شد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به شناسایی ۱۱ مالباخته در این پرونده اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو نفر به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا