شهر و جامعهعناوین اخبار

رویکرد اتاق بازرگانی اصفهان پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار با بهره گیری از ایده های نوآورانه است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به ویژگی های و سجایای اخلاقی دکتر گوهریان گفت: درطول یکسال گذشته اتاق با حضور پررنگ و اثرگذار در  صحنه اقتصادی استان و کشور همواره تلاش کرده از حقوق فعالان اقتصادی بویژه تولید کنندگان دفاع کند و نقش دبیرکلی  گوهریان در این راستا بسیار ارزشمند بود  .

وی گوهریان را  فردی توانمند ،خلاق و دلسوز جامعه کار و تولید استان توصیف کرد و گفت:در طول یک سال گذشته ایشان با تمام توان تلاش کرد که اتاق بازرگانی را به مکان اثرگذار در فضای کسب و کار استان  تبدیل کند و در این راستا با ارایه ایده های نو توانست  فعالیت های ارزشمندی در طول یک سال گذشته  انجام دهد. وی به برگزاری رویداد کارآفرینی اتاق بازرگانی برای جوانان بی سرپرست بهزیستی با هدف توانمندسازی آنان اشاره کرد و گفت: ایده برگزاری این دوره های کارآفرینی و هم نت در اتاق به همت دکتر گوهریان مطرح شد و در ایام نوروز این رویداد با حضور ۱۱۰ جوان از سراسر کشور برگزار شد.رییس اتاق اصفهان تاکید کرد:یکی از فعالیت های برجسته دکتر گوهریان برقراری ارتباط اتاق با جوانان خلاق و کارافرین بود که در این راستا رویداد کارآفرینی امید و همچنین نشست هایی منظم با نخبگان را می توان اشاره کرد.

سهل آبادی علاقه مندی به توسعه و پیشرفت شهر را از دیگر ویژگی های گوهریان برشمرد و گفت:ایشان به عنوان یک کارآفرین که دارای چندواحد تولیدی و همچنین یک مرکز دانشگاهی  است همواره نقش اثرگذاری در تشکلهای  اقتصای داشته است و امیدواریم بتوانیم از خدمات ایشان در اتاق همچنان در بخش آموزش و پژوهش  بهره مند شویم.

«مصطفی رناسی»ناب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به  ویژگی خلاق بودن دکتر گوهریان گفت: در طول یک سال گذشته اتاق اصفهان به عنوان مکانی برای حمایت از فعالان اقتصادی بویژه تولید کنندگان همراه با تاثیرگذاری در بهبود فضای کسب و کار شناخته می شود که این مهم مرهون تلاش های بی وقفه هیات نمایندگان و دبیرکل بوده است

«سید رسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به حجم بالای فعالیت های اتاق در یک سال گذشته گفت:دکتر گوهریان با وجود مدیریت چندین بنگاه اقتصادی و یک مرکز دانشگاهی با  تلاش و کوشش در صحنه اتاق حاضر شد و در طول یک سال خدمات ارزنده ایی ارایه کرد.

«محمد گوهریان»در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد  و حمایت هیات نمایندگان اتاق اصفهان نسبت به خود گفت:حمایت های رییس و هیات رییسه اتاق  در طول یک سال گذشته باعث برگزاری رویدادهای اثرگذاری  مانند هم نت و استارت آپ ویکند و غیره در اتاق شد.وی  علت استعفای خود از مقام دبیرکلی را  حضور کمرنگش در بنگاههای اقتصادی و تولیدی خود و همچنین حجم بالای فعالیت های اتاق برشمرد و گفت:همچنان آماده هر گونه همکاری با اتاق  بازرگانی اصفهان خواهم بود.

در پایان این مراسم حکم مشاوره عالی ریاست در امور آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی به گوهریان تقدیم  گردید.  همچنین به رسم یادبود لوح تقدیر از سوی رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی به وی اهدا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا