شهر و جامعهعناوین اخبار

نتایج آزمون نهایی چهارمین دوره طرح ملی حافظان قرآن کریم اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: آزمون نهایی چهارمین دوره طرح ملی حافظان قرآن کریم در استان اصفهان با حضور ۱۷ هزار و ۲۸۱ نفر همزمان با سراسر کشور در ۱۳ اسفند ماه سال ۹۴ برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این آزمون در ۱۱ رشته حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم و… برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا نتایج آزمون نهایی چهارمین دوره طرح ملی حافظان قرآن کریم اعلام شد و کلیه شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاع از نمره خود به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به آدرس http://esfahan.oghaf.ir مراجعه نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: همچنین افرادی که به نتایج این آزمون اعتراض دارند می توانند تا ۸ اردیبهشت ماه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها مراجعه و به صورت کتبی اعتراض خود را اعلام نمایند تا اعتراض آن ها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مراسم اختتامیه چهارمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان نیز تا پایان اردیبهشت ماه برگزار می شود و طی آیینی از مربیان برتر این دوره تجلیل به عمل می آید و همچنین در این برنامه مراسم قرعه کشی برگزار می شود و از بین افرادی که نمرات ممتاز را در این آزمون کسب کرده باشند با اهداء جوایزی نفیسی قدر دانی و تقدیر می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: افرادی که نمرات آن ها در این آزمون ۷۰ و بالاتر شده باشد طبق سنوات گذشته از سازمان اوقاف و امور خیریه گواهی دریافت می کنند که این گواهی های این دوره نیز تا ۱۶ خرداد ماه صادر و به افراد شرکت کننده اعطاء می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا