عناوین اخبار

دبیرکل جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،چهاردهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک روز چهارشنبه با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، ‌شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر اعضا برگزار شد.
در این نشست اشرفی با کسب ۴۵ رای تا پایان دوره اخیر کمیته ملی پارالمپیک به عنوان دبیر کل انتخاب شد، علی اصغر حسن زاده و سید علیرضا حسینی دو نامزد دیگر پست دبیر کلی بودند که به نفع اشرفی انصراف دادند.
پیش از این امیر ماندگارفر دبیر کلی کمیته ملی پارالمپیک بود که چندی پیش از ادامه همکاری با این کمیته استعفا داد.
همچنین در مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اعضای هیات اجرایی این کمیته انتخاب شدند.
بر اساس نتایج انتخابات اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، محمد کاظم واعظ موسوی، نصیری، ابراهیم رنجبر، محسن بندپی، بابا گلیان و سیما لیموچی به عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در آمدند.
نصرالله سجادی پس از پایان انتخابات، هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک را یکی از موفق ترین کمیته های ورزشی فعال در کشور عنوان کرد و گفت: نمونه بارز این عملکرد موفق، نتیجه بسیار خوبی است که در ۳۷ سال گذشته در عرصه های مختلف ورزشی به ویژه رویدادهای پارالمپیکی کسب شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: این کمیته در هر دوره رویدادهای بین المللی نسبت به دوره قبل پیشرفت خوبی داشته است و این موفقیت حاصل اتحاد بین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین است.
وی اظهار امیدواری که جامعه ورزش معلولین بیش از پیش در عرصه های مختلف با اقتدار حضور یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا