شهر و جامعهعناوین اخبار

انعقاد تفاهم نامه ای برگزاری دوره های آموزشی بین اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد با دانشگاه فنی و حرفه ای سمیه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: با پی گیری ها مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در جهت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه فنی و حرفه ای سمیه بین این دو نهاد تفاهم نامه ای منعقد گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه در راستای تربیت حافظان قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف نجف آباد اساتید مجرب را در اختیار این دانشگاه می گذارد و این مرکز نیز ثبت نام را از بین افراد علاقمند صورت می دهد و این مر کز همچنین فضای لازم را نیز در همان دانشگاه جهت برگزاری این دوره ها تامین می نماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: همچنین مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات قران کریم نیز در این مرکز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این تفاهم نامه ذکر گردید که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از اساتید مجرب این مرکز در جهت برگزاری دوره های گوناگون آموزشی که در جوار بقاع متبرکه در طول تابستان برگزار می شود استفاده نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا