عناوین اخبار

تیم شمشیربازی سابر ایران در جایگاه چهارم جهان ایستاد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از ایرنا ،رقابت های تیمی اسلحه سابر قهرمانی جهان در ریودوژانیرو برزیل برگزار شد و ملی پوشان ایران روز پنجشنبه در دیدار رده بندی مقابل تیم رومانی تن به شکست دادند و به مقام چهارم رسیدند.
تیم ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد اما در مرحله دوم با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ تیم فرانسه – سومین تیم جهان – را شکست داد و برای نخستین بار در طول تاریخ در جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان قرار گرفت.
ملی پوشان شمشیربازی ایران در دومین گام آمریکا که رنکینگ نخست تیمی جهان را در اختیار دارد، با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ شکست دادند. با کسب این برد ارزشمند آنها در ادامه صعودهای تاریخی خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا یک گام با کسب مدال فاصله داشته باشند.
شاگردان پیمان فخری در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال برابر مجارستان صف آرایی کردند و با متحمل شدن شکست ۴۵ بر ۳۲ مقابل این تیم مدعی از صعود بازماندند.
ملی پوشان ایرانی در مرحله رده بندی، مقابل رومانی به میدان رفتند و با متحمل شدن شکست ۴۵ بر ۳۵ به عنوان چهارم مسابقات دست یافتند.
تیم ایران با سرمربیگری پیمان فخری و با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و فرزاد باهر ارسباران در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا