شهر و جامعهعناوین اخبار

طرح فرزندان قرآنی توسط امامزاده احمد بن محسن(ع) نطنز در حال اجرا می باشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: دو مدرسه از کاشان و یک مدرسه از تهران نقطه شروع و پایه طرح فرزندان قرآنی امامزاده احمدبن محسن بن امام زین العابدین (ع) روستای خفر شهرستان نطنز  قرار گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد: دو دبستان به نامهای شهدای کرک و دبستان جامعه القرآن از کاشان و دبستان شهید شرافتی از تهران به عنوان پایه طرح فرزندان قرآنی امامزاده احمدبن محسن (ع) نطنز معرفی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: کارگروه فرهنگی امامزاده احمد (ع) این طرح را مشترکاً با مدارس فوق ا لااشاره و خانواده هایی که مستقلاً به طرح می پیوندند اجرا و همچنین برای طرح های جاری دیگر امامزاده نظیر طرح هر زائر یک حامی تحصیلی ایتام نیز این همکاری ادامه می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه بیان کرد: دراین طرح بعد از ارسال کلیپ های قرآنی، برنامه هایی از قبیل برگزاری اردوها و مسابقات قرآنی  و دوره های آموزشی قرآن از برنامه های مشترک کارگروه فرهنگی آستان مقدس مذکور با این مدارس پیش بینی شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم و همچنین با رویکرد تربیت حافظان قرآن کریم اجرا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا