پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

هفته اصفهان آغازی برای معرفی ظرفیت‌های اصفهان به جهانیان/برنامه‌های جدیدی در راه است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه اصفهان همه ساله در اردیبهشت ماه شاهد برگزای هفته نکوداشت است، اظهار کرد: امسال تلاش شهرداری اصفهان بر این بود تا این برنامه‌ها را متفاوت‌تر از هر سال برگزار کند که خوشبختانه تا حدود زیادی این مهم محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان برای معرفی هر چه بهتر اصفهان به گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد: پیش از آغاز هفته نکوداشت، اصفهان پذیرای مدیران بیش از ۱۰ شبکه مختلف صدا و سیما بود و با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، فرصت بهتری برای معرفی اصفهان از طریق سیما به مردم ایران فراهم شد.

نباتی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این هم در اصفهان فعالیت‌های در راستای معرفی ظرفیت‌های اصفهان محقق شده بود، گفت: با روی کار آمدن مدیریت جدید شهری، رویکرد شهرداری و مدیریت روابط عمومی هم به این سمت سوق یافته تا با معرفی ظرفیت‌های مختلف اصفهان فرصت‌های بیشتری را برای جذب گردشگر، سرمایه‌گذار و ایده‌های نو در شهر فراهم کند.

وی ادامه داد: در روابط عمومی شهرداری اصفهان، با برنامه‌ریزی دقیق به میدان آمده‌ام تا با همکاری رسانه‌های مکتوب و تصویری، سیمای شهر اصفهان را به گونه‌ای معرفی کنیم که در پی آن فرصت سرمایه گذاری، اطلاع رسانی به شهروندان و خدمات شهرداری برای شهر به همراه داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شاهد این ادعا پوشش گسترده رسانه‌های تصویری و مکتوب از اصفهان در رویدادهای پایانی سال ۹۴، نوروز ۹۵ و هفته نکوداشت بود، چنانچه شبکه‌های جهانی جام جم، مستند، نسیم، یک و دو سیما همه روزه ظرفیت‌های اصفهان را در این ایام به تصویر ‌کشیدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این برنامه‌ها بازخورد مثبتی نیز به همراه داشت و مورد استقبال بسیاری در سطح ملی واقع شد.

نباتی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: در پوشش این برنامه‌ها تلاش ما بر این بود تا رویدادها و ظرفیت‌های مختلف گردشگری و نقاط قوت شهر اصفهان همچنین میراث ملموس و ناملوس را معرفی کنیم.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در این برنامه تلاش شد تا دستاوردهای جدید شهرداری همچون حرکت به سمت استفاده از موتورسیکلت‌های برقی، جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان و متروی اصفهان برای مردم معرفی شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نکوداشت اصفهان سعی شد تا ظرفیت‌های مختلف گردشگری اصفهان را در لوکیشن‌های شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش گذاریم که خوشبختانه این مهم به انجام رسید.

وی در ادامه با اشاره به تغییر برنامه «سیمای شهر» به «اینجا اصفهان» به مناسبت ایام هفته نکوداشت گفت: برنامه اینجا اصفهان در این ایام در میدان امام خمینی (ره) و با حضور هنرمندان مختلف اجرا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و قرار بر این است تا این برنامه تا پیش از ماه مبارک رمضان در همچنان در میدان امام اجرای برنامه داشته باشد.

نباتی‌نژاد گفت: این برنامه قرار است علاوه بر معرفی خدمات شهرداری فضای شادی را برای خانواده‌ها ایجاد کند تا مخاطب بیشتری را نسبت به گذشته داشته باشد.

وی ابراز کرد: نگاه مجموعه روابط عمومی شهرداری برای اجرای برنامه‌ها یک نگاه پویا است به همین سبب باید از همه ابزارها بهره لازم را برده و با رسانه‌ها ارتباط داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در مجموعه روابط عمومی برای همه بخش‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و برای سال جدید برنامه‌های جدیدی را در دستور کاری خود قرار داده‌ایم که این برنامه‌ها را به مرور اعلام و عملیاتی خواهیم کرد.

وی افزود: البته نگاه روابط عمومی این است که ظرفیت‌های اصفهان را در شان خود در رسانه‌های بین‌المللی معرفی کند که این مسیر هنوز محقق نشده و در ابتدای راه قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا