شهر و جامعهعناوین اخبار

اقدام تا عمل اقتصاد مقاومتی با دستان زحمتکش کارگران محقق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،جمالی‌نژاد در حاشیه جشن روز کارگر در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در پیشرفت و توسعه هر جامعه اجزای گوناگونی دست به دست هم می‌دهند و ارتقا و توسعه جامعه را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان یکی از اجزای مهم توسعه‌دهنده جامعه نقش موثری در پیشرفت کشور دارند، ادامه داد: این قشر زحمتکش به عنوان ستون توسعه کشور و نماد اقشار پر تلاش و سازنده کشور محسوب می‌شوند.

شهردار اصفهان عنوان کرد: ایام پیش رو به مناسبت زحمات بی‌دریغ کارگران به نام این افراد سختکوش نام‌گذاری شده که امیدوارم این موضوع در بهبود شرایط آنها تاثیر گذار باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت توجه به اقدام تا عمل اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، کارگران نقش گسترده‌ای در اقدام تا عمل این موضوع دارند و از همین رو باید نسبت به وضعیت آن توجه ویژه‌ای داشت.

جمالی‌نژاد افزود: اقدام تا عمل اقتصاد مقاومتی با دستان زحمتکش و پر تلاش کارگران محقق می‌شود و از همین رو آنها از اقشار با ارزش و مهم جامعه به حساب می‌آیند و در رقم خوردن سرنوشت کشور تاثیر بسیار زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه توجه به دانش و خلاقیت و ابتکار در فعالیت‌ها نکته مهمی است که کارگران باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند، تاکید کرد: در گفتمان جدید اصفهان همه چیز بر مبنای دانش و خلاقیت حرکت می‌کند و از همین رو نیاز است کارگران به عنوان یکی از اقشار مهم جامعه در پیشبرد این موضوع شهر را یاری کنند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: با توجه به مناسبت پیش رو یعنی روز کارگر، شهرداری اصفهان بر خود واجب دانست با فراهم کردن این جشن از زحمات بی‌دریغ کارگران تقدیر کند.

وی افزود: در هفته کارگر جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای این زحمتکشان در نظر گرفته شده که هرچند برای گرامی‌داشت آنها اقدام مهمی به حساب نمی‌آید اما گوشه‌ کوچکی از زحمات آنها را جبران می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا