حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف ۲ محموله ۳میلیاردی قاچاق در اصفهان /توقیف محموله ۳ میلیاردی عینک های قاچاق در” اصفهان”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفعان ،سرهنگ “ستار خسروی” اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی برتهیه، دپو و توزیع محموله های برنج خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی صورت گرفته، ۸۵۲ کیسه برنج ۴۰ کیلوگرمی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام مسئول، عنوان داشت: همچنین ماموران این پلیس با اشرافیت بالای پلیسی خود، یک محموله پتوی خارجی قاچاق را در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان قبل از انتقال به بازار شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان داشت: ارزش این محموله که به وزن چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم بود، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه نیز سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی گفت: در مجموع دو عملیات انجام شده پنج نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف محموله ۳ میلیاردی عینک های قاچاق در” اصفهان”

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک محموله عینک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق کنترل دقیق محورهای ورودی شهر اصفهان، ماموران انتظامی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، این خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که یک محموله عینک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ یاردوستی، ارزش برآورد شده این محموله را سه میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این محموله شامل ۶۳ کارتن عینک آفتابی و طبی بود که راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد. /

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا