عناوین اخبار

رتبه چهارم ایرانی ها درجراحی بینی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا ، دکتر سیدجواد امیری زاد روز شنبه در نشست خبری چهلمین کنگره جامعه جراحان پلاستیک ایران گفت: همچنین ایران از نظر انجام کل اعمال جراحی زیبایی رتبه دهم را در جهان دارا است.
وی این مساله بحث های اقتصادی فراوانی ایجاد کرده و سبب ورود افراد غیرمتخصص به این حوزه و بروز مشکلات و عوارض جسمی و روانی برای بیماران شده است.
امیری زاد ادامه داد: بسیاری از تبلیغات در این زمینه غیرواقعی هستند به همین دلیل بارها انجمن جراحان پلاستیک اعلام کرده است که افراد پیش از اقدام به انجام اعمال زیبایی و ترمیمی در مورد انتخاب پزشک خود دقت کنند و تحقیقات لازم انجام دهند.
وی همچنین به تبلیغات فریبنده ماهواره ها در موارد مختلف اشاره کرد و گفت: مواردی مانند خوردن یک قرص و لاغر شدن و یا برطرف شدن تمام چین و چروک صورت با استفاده از یک پماد خاص، دروغ است و لازم است رسانه ها به ویژه رسانه ملی برای افزایش آگاهی مردم در این زمینه تلاش کنند.
امیری زاد با یادآوری اینکه نیازی به انجام بسیاری از اعمال زیبایی نیست، افزود: ۹۰ درصد شکایات مربوط به جراحی های زیبایی مربوط به غیر جراحان پلاستیک است، بنابراین باید متقاضیان انجام اینگونه اعمال دقت لازم را در انتخاب پزشک مربوطه داشته باشند.
دکتر رضا وقردوست دبیر کنگره جامعه جراحان پلاستیک ایران نیز در مورد برگزاری این کنگره گفت: این کنگره از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از متخصصان داخلی و تعدادی از متخصصان خارجی در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
وی ارایه تازه ترین روش های جراحی و تبادل دانش بین متخصصان را از اهداف این کنگره برشمرد و افزود: بازسازی شکستگی ها، جراحی ترمیمی بینی، جراحی برای درمان قطع تاندون ها و بازسازی فک و صورت ازجمله مباحث مورد بحث در این کنگره است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا