پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

سفیر غیررسمی ایران و اصفهان خواهم بود/ وظیفه ایران در منطقه بیشتر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، بابکن چاریان در دیدار با شهردار اصفهان با بیان اینکه این دیدار به نوعی دیدار تشکر و خداحافظی است، اظهار داشت: من در طول ۱۲ سال که در اصفهان خدمت می‌کردم این شهر را همچون خانه خود می‌دانستم و حس خوبی به این شهر و مردمانش داشتم.

وی با بیان اینکه من در این مدت تنها لطف و محبت مسئولان دولتی و مملکتی را حس کردم، افزود: کمک و حمایت مسئولان اصفهان و ایران فعالیت در ایران را برای من بسیار آسان کرده بود و از این رو قول می‌هم که در هر کجا مشغول خدمت شوم سفیر غیر رسمی ایران خواهم بود.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران با بیان اینکه من به همه دنیا اعلام خواهم کرد که در کشور ایران همزیستی و همدلی وجود دارد، اضافه کرد: من محبت، عشق و دوستی ایرانیان را با خود به عنوان هدیه خواهم برد.

وی با بیان اینکه مطمئنم که هر کس بجای من می‌آید همین راه و روش را در پیش خواهد گرفت چرا که ما همه شاگران یک مدرسه‌ایم، ابراز داشت: اطمینان دارم که شورای خلیفه‌گری همان راهی را که ما پیمودیم به اسقف اعظم بعدی نشان خواهد داد و هدف اصلی نیز حفظ وحدت خواهد بود.

چاریان حفظ صلح و تمامیت ارضی موجود در کشور ایران را آرزوی قلبی‌اش عنوان کرد و گفت: من اطمینان دارم که ایران روز به روز ترقی خواهد کرد و وظیفه آن در منطقه بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هر کشوری که فعالیت کنم سفیر غیر رسمی ایران و به ویژه اصفهان خواهم بود و برای ترقی این شهر همه توان خود را به کار خواهم گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا