شهر و جامعهعناوین اخبار

مجموعه تجاری، فرهنگی و تفریحی ورنامخواست در موقوفه رکن المک احداث می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور اظهار داشت: طی قراردادی که فیما بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با شهرداری ورنامخواست منعقد شده است کلنگ احداث مجموعه فرهنگی و تفریحی ورنامخواست در موقوفه رکن المک زده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه ۳۱ هزار متر مربع زمین کشاورزی که متعلق به موقوفه رکن الملک در شهر ورنامخواست می باشد جهت احداث مجموعه تجاری، فرهنگی و تفریحی به شهرداری ورنامخواست در قالب اجاره واگذار شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این قرار داد پس از چند نشست تخصصی که بین کارشناسان این دو اداره برگزار شد منعقد گردید و هدف از انعقاد این تفاهم نامه نیز احیاء موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش بوده است که این مهم با رویکرد جذب سرمایه گذاری در موقوفات و همچنین براساس سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه منعقد شده است.

امیر حسین اسماعیلی پور در ادامه بیان کرد: طبق این قرار داد در عرصه این موقوفه با سرمایه گذاری شهرداری ورنامخواست یک باغ ویژه بانوان، یک مجموعه ورزشی، پارکینگ، سالن بازی های رایانه ای و یک مجموعه تجاری احداث می شود که مجموعه تجاری و سالن بازی های رایانه ای متعلق به موقوفه خواهد بود.

وی ادامه داد: این پروژه قرار است که در مدت ۲۴ ماه احداث و به بهره برداری برسد و موقوفه رکن الملک در شهر ورنامخواست محله دولت آباد پلاک ۷۲ ثبتی واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا