پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

دوره آموزشی “راه های ازدواج موفق “

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری” گفت: مرکز مشاوره آرامش این معاونت در نظر دارد تا یک دوره آموزشی با موضوع “راه کارهای ازدواج موفق ” را با حضور اساتید مجرب و کارشناسان علوم روانشناسی و مشاوره به صورت رایگان برای افراد مجرد و در سن ازدواج دراین مرکز برگزار کند.

وی افزود: کلاس ها پنجشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح بوده و کلاس ها نیز از ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در میدان امام(ره) برگزار می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: علاقمندان  می توانند برای ثبت نام و پذیرش با شماره تلفن ۲۱۸۳۰۳۰ تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند.

این مقام مسئول ازدواج موفق را یکی از بهترین و موثرترین راه های جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و انحرافات در جامعه عنوان کرد و گفت: ازدواج امر بسیار مهم در زندگی هر فرد محسوب می شود و انتخاب نامناسب در این موضوع خطیر باعث شکست درزندگی عاطفی، روانی ، اجتماعی و بروز ناهنجاری ها شده و از طرفی نیز پدیده کودکان طلاق و آسیب هایی که به آنان وارد می شود را به دنبال دارد.

سرهنگ شهریاری با بیان اینکه براساس آمارهای به دست آمده مشکلات عاطفی و خانوادگی یکی از مهمترین و بیشترین علت مراجعه افراد به مرکز مشاوره پلیس استان را تشکیل می دهند گفت: هرچقدر که جوانان در پیش از ازدواج از مشاوره و راهنمایی های مناسب استفاده کرده و به صورت آگاهانه و عاقلانه در این مسیر گام برداریم قطعاً نه تنها زندگی سالم و بدون تنشی را در آینده تجربه می کنند بلکه سلامت و امنیت روانی بیشتر جامعه را نیزفراهم خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا