شهر و جامعهعناوین اخبار

آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران و کرون گلباران شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد علی محسنی اظهار داشت: طی مراسمی و با حضور خیل عظیم مردم عاشق و ولایتمدار شهر تیران آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران غبار روبی و عطر افشانی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در ماه رجب مردم این شهر در پیروی از یک سنت دیرینه با شاخه های گل به سمت این آستان مقدس حرکت می کنند و پس از غبار رو عطر افشانی این امامزاده واجب التعظیم حرم مطهر ایشان را گلباران می کنند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون در ادامه افزود: این حرکت مردم مومن و ولایتمدار شهر تیران سمبل اعتقاد قلبی و ارادت آن ها نسبت به خاندان عصمت و طهارت می باشد.

محمد علی محسنی در ادامه بیان کرد: همچنین جهت توسعه و عمران این امامزاده عظیم الشان با حضور خیران و نیکوکاران نیز طرح مودت اجرا شد که این برنامه نیز با استقبال عاشقان اهل بیت(ع) روبرو و اجرا گردید.

وی ادامه داد: نسب ایشان با توجه به روایت و ارادتی که مردم و اهالی برای ایشان قائل هستند و طبق نقل قول از بزرگان محل به حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده احمد (علیه السلام) در شهرستان تیران و کرون، بخش مرکزی، شهر تیران، خیابان طالقانی جنوبی واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا