شهر و جامعهعناوین اخبار

ایجاد شهرسازی الکترونیک بسترساز مشارکت بیشتر مردم با شهرداری است

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهرسازی الکترونیک در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اگر قرار است یک شهر هوشمند داشته باشیم، باید شهروند هوشمند و در نهایت شهرداری هوشمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بستر این فعالیت بزرگ ایجاد شده و یکی از مباحثی که مورد نظر مجموعه شهرداری بوده و هست شفاف‌سازی و پاسخگویی صریح به خواسته‌های مردم است که با آنها صادق باشیم و صادقانه رفتار کنیم.

شهردار اصفهان بیان کرد: سیستم شهرسازی الکترونیک خوشبختانه در شهرداری اصفهان مستقر شده و نه تنها تمام مباحث شهرسازی و محاسبات را شفاف می‌کند بلکه اعتماد بین مردم و سیستم شهرداری را نیز افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شهرسازی الکترونیک بستری برای مشارکت بیشتر مردم با مجموعه شهرداری اصفهان است، ادامه داد: امروز در بازدیدی که از منطقه ۱۳ شهرداری صورت گرفت طرح ویژه شهرسازی الکترونیک که حاصل تلاش چندین ماهه است و به صورت پایلوت در این منطقه اجرا می‌شود، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: خوشبختانه بسیاری از مراحل این طرح اجرایی و عملیاتی شده و تنها بحث آزادسازی در بخش املاک در مراحل پایانی قرار دارد که امیدواریم در آینده نزدیک این مهم هم در کل سیستم نهادینه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا