شهر و جامعهعناوین اخبار

حضور خیرین جهت تکمیل پروژه بزرگ مرکز سالمندان فرزانگان خمینی شهر

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان ،در ابتدای این همایش مدیر عامل و رئیس مرکز در خصوص نحوه شکل گیری و واگذاری زمین توسط مهندس علیرضائی از بنیان گذاران اصلی خیریه همچنین چگونگی پرداخت هزینه ۲۵ میلیارد ریال و اتمام ۶ هزار متر مربع سفت کاری ساختمان توضیحاتی کامل ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شهسواری ضمن تقدیر از موسسین و هیئت مدیره و تجلیل از همت خیرین شهرستان پیرامون اهمیت و جایگاه و نقش مردم در شکل گیری چنین فعالیت های خیریه ای و ضرورت ایجاد و ترویج تفکر امر خیر در آحاد جامعه  بویژه در کودکان سخنانی را بیان کرد.

وی همچنین  با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بهزیستی و ثبت احوال گفت: با همکاری سازمان بهزیستی کشور و ثبت احوال در سال جاری با تولد هر نوزاد یک شناسنامه افتخاری خیر کوچک به خانواده تقدیم می گردد.

این مقام مسئول در پایان به بهره برداری از ظرفیت های مناسبتهای ملی و مذهبی به ویژه دهه کرامت و ماه مبارک رمضان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام خیریه ای تاکید کرد و همچنین دویست میلیون ریال جهت تکمیل این امر به خیریه فرزانگان شهرستان اهداء کرد.

گفتنی است در این روز به همت خیرین شهرستان ۴۵ میلیارد ریال بصورت یک قطعه زمین باغ ویلائی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع در خرمشهر، ۴ هزار متر مربع زمین باغی در خمینی شهر که موافقت انتقال سند آن به نام مرکز سالمندان انجام شد، همچنین یک هزار متر مربع سنگ گرانیت جهت تکمیل ساختمان ودو میلیاردو پانصد میلیون ریال جهت تکمیل و افتتاح ساختمان تا عید مبعث سال ۹۶ به این مهم  اختصاص یافت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا