شهر و جامعهعناوین اخبار

رونمایی از ۳ دستاورد علمی و پژوهشی شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، در جشنی که به مناسبت بیستمین سال تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شهردار اصفهان، رئیس شورای شهر، مدیر منطقه‌ای یونسکو و مقامات کشوری و استانی و همچنین مهمانان خارجی از نرم‌افزار «العلم سلطان»، کتاب «نشان راه» و «سایت مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان» رونمایی شد.

همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در اصفهان و به مناسبت بیستمین سال تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان در جشنی میزبان وزیر علوم، مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران، مسئولان کشوری و استانی، مدیران مراکز رشد و فناوری، شهرک‌های علمی و تحقیقاتی و نیز رؤسا، معاونین و اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان، صاحب‌نظران و جمعی از اصحاب رسانه‌های گروهی و همچنین مهمانان خارجی بود.

در ابتدای مراسم پس از پخش سرود ملی و قرائت کلام‌الله مجید و خیرمقدم توسط مجری برنامه، شهردار اصفهان در سخنانی از آغاز گفتمان جدید مدیریت شهر مبتنی بر دانش‌بنیان و دست‌یابی به شهر دانایی‌محور خبر داد.

مهدی جمالی‌نژاد همچنین از تهیه منشور علمی شهر اصفهان به عنوان سند راه دست‌یابی به دانایی، خلاقیت و مهارت جهت برقراری تعامل با مجامع علمی و اندیشمندان و بهره‌مندی از مدیریت دانش خبر داد و سپس سایت مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با حضور محمد فرهادی وزیر علوم به طور رسمی افتتاح شد.

در ادامه برنامه، با حضور فرهادی وزیر علوم، از شهرک علمی و تحقیقاتی مجازی رونمایی شد و قرارداد سه جانبه تبادل اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور روسای هر یک از این مراکز صورت پذیرفت.

در ادامه هم فرهادی با برش کیک بیست سالگی شهرک علمی و تحقیاتی اصفهان از دو دستاورد علمی و پژوهشی شهرداری اصفهان، یعنی نرم‌افزار «العلم السلطان» و کتاب «نشان راه» که مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری است، رونمایی کرد و تابلو یادبود این رونمایی توسط مسئولان حاضر امضا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا