عناوین اخبار

ایران قهرمان دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از فدراسیون والیبال ،‌تیم های الف و ب والیبال ساحلی ایران با شکست چین عنوان قهرمانی دومین مرحله انتخابی المپیک در قاره آسیا را به دست آوردند.

در این رقابت ها که از ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کالاسین تایلند آغاز شد،‌ نمایندگان ایران و چین که روز گذشته (جمعه ) موفق به شکست حریفان خود شده و ضمن کسب مجوز صعود به مرحله سوم انتخابی در استرالیا به مرحله نهایی صعود کنند،‌امروز رویاروی هم صف آرایی کردند و در نهایت ایران توانست تیم چین را شکست داده و قهرمانی این رقابت ها را نیز کسب کند.
تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در دیدار نخست مقابل چین با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. ملی پوشان کشورمان در ست نخست این مسابقه ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند اما در ست دوم با نتیجه مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب چین شدند.
ملی پوشان تیم الف والیبال ساحلی ایران در ست سوم ۱۵ بر ۱۱ چین را شکست دادند تا فاتح این میدان باشند.
در دومین مسابقه نیز تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (بهمن قلی پوری و عبدالحامد میرزاعلی) دو بر یک حریف چینی را شکست داد .
ملی پوشان تیم ب والیبال ساحلی در ست نخست ۲۱ بر ۱۵ مغلوب شدند، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا ایران علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله پایانی انتخابی المپیک، عنوان قهرمانی این رقابت ها را نیز به دست آورد.
کیودای به عنوان سرمربی و محمود نوری به عنوان سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی کردند.
مرحله سوم و نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا ۳۱ خردادماه تا ۶ تیرماه با حضور هشت کشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران فردا (یکشنبه) تایلند را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا