شهر و جامعهعناوین اخبار

روابط عمومی‌ها قلب تپنده ادارات و سازمان‌ها هستند/ برگزاری گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی‌های شهر خلاق اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی‌نژاد در حاشیه برگزاری جشنواره شیخ بهایی در اصفهان، اظهار کرد: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است که باید آن را به طور جدی و اساسی مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها مهم‌ترین بخش برای سازماندهی و برنامه‌ریزی در دستگاه‌ها و ارگان‌ها به حساب می‌آیند، تصریح کرد: ویژگی شاخص مدیران توانمند، توانایی ایجاد ارتباطات درون و برون‌سازمانی است و چنانچه عالی‌ترین مقام هر دستگاه و سازمانی به این وظیفه خطیر بی‌تفاوت باشد یا در مدیریت کلان سازمان چنین مدیریتی اندیشیده نشود، بخش عمده‌ای از وظیفه دستگاه مورد نظر ناقص باقی مانده و نمی‌توان از حداکثر توان آن سازمان بهره برد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند، ادامه داد: روابط عمومی‌ها چشم بینای دستگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی هستند که پویایی آنها موجب رشد و بالندگی ادارات و سازمان‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی‌ها می توانند با تعامل سازنده و کارآمد به مرز شکوفایی برسند چون رسانه‌ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مدیریت کرده و به چالش می‌کشند.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: امسال به مناسبت روز ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و در راستای قدردانی از زحمات و کارکنان روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات شهر خلاق اصفهان، گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی‌های شهر خلاق اصفهان به میزبانی شهرداری در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا