حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری عامل مزاحمت برای بانوان اصفهانی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: چندی پیش از طریق نمایندگان یکی از رسانه های گروهی استان از وقوع مزاحمت هایی برای بانوان با شیوه و شگردی خاص مطلع شدیم که بلافاصله این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۴ ساله با نقشه ای پلید در خیابان مرداویج شهر اصفهان در کمین رانندگان زن نشسته و در یک فرصتی که آنها برای کاری خودرویشان را ترک می کردند اقدام به پنچر کردن آنها کرده و پس از حضور مالکان به قصد کمک به طرفشان می رفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: این فرد پس از کمی مشغول شدن با خودرو اعلام ناتوانی کرده و به بهانه برقراری تماس و مشاوره با یکی از دوستان خود که آپارتی داشته و نداشتن شارژ تلفن خود از گوشی تلفن همراه مالک خودرو استفاده و با تماس بر روی گوشی خود شماره آنان را به دست می آورده است و به این ترتیب هربار با آنان تماس گرفته و برایشان ایجاد مزاحمت می کرد.

سرهنگ کریمی گفت: سرانجام با تحقیقات میدانی گسترده و تلاش شبانه روزی،محل اختفای متهم در یکی از شهرستان های اطراف اصفهان شناسائی شد و یک اکیپ عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و متهم را طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: این فرد پیش از این نیز به اتهام اخاذی از شهروندان دستگیر شده و به زندان رفته بود که در این پرونده نیز قصد برقراری ارتباط و اخاذی از بانوان جوان را داشت که با هوشیاری شهروندان و اقدام سریع و بهنگام پلیس در عمل پلید خود ناکام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: توصیه پلیس به بانوان راننده این است که در صورت مواجهه با پنچرشدن یا هرگونه مشکل فنی در خودروی خود به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آشنایان خود یا امداد خودرو ها تماس گرفته و از آنان کمک بخواهند و به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه خود را که یک وسیله شخصی و محرمانه است در اختیار دیگران قرار ندهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا