عناوین اخبار

گل محمدی: نباید به العین فضا دهیم/ تمرکزمان برای گل نخوردن است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،یحیی گل محمدی روز سه شنبه در نشست خبری پیش ازبازی تیمش مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، افزود: در بازی رفت نتیجه خوبی بدست آوردیم ولی این نتیجه تضمینی برای صعود به دور بعد نیست.

وی با بیان اینکه نتیجه بازی فردا در سرنوشت تیم صعودکننده بسیار تعیین کننده است، گفت: تیم العین یکی از قدرت‌ های آسیا با کادرفنی خوب است، بازی سختی برابر این تیم در پیش داریم و سعی می‌کنیم گل نخوریم تا با تساوی بدون گل صعود کنیم.
وی تصریح کرد: در بازی فردا تمرکزمان در گل نخوردن است.
گل محمدی گفت: بازیکنان ذوب آهن فراتر از انتظار ظاهر شدند و با تلاش زیاد می‌توانند هر کاری انجام دهند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: امیدوارم در پایان بازی فردا با حمایت پرشور هواداران به دور بعدی مسابقات صعود کنیم، فردا بیشتر از هر زمانی به حمایت و حضور پرشور هواداران ذوب آهن و اصفهانی‌ها نیاز داریم و هر اصفهانی که به تیمش تعصب دارد در ورزشگاه حضور پیدا کند و از تیم حمایت کند و ذوبی ها هم سعی می کنیم جواب این حمایت را بدهیم.
گل محمدی با بیان اینکه العین در خط حمله بازیکنان خطرناکی دارد، گفت: نباید فضا در اختیار آنها بگذاریم و با تحت فشار قراردادن آنها مهارشان کنیم.
وی گقت: فردا بازی هجومی هم از ذوب‌آهن خواهید دید و بازیکنان باید در فاز حمله هم موثر باشند.
گل محمدی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی گفت: هادی محمدی محروم است و از مهدی رجب‌ زاده با توجه به شرایطی که دارد، اگر لازم باشد، استفاده خواهیم کرد.
دیدار برگشت تیم های ذوب آهن اصفهان از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا عصر چهارشنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.
دو تیم در دیدار رفت که در امارات برگزار شد به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا