شهر و جامعهعناوین اخبار

هدف شهرداری تنها کار و دوری از مسائل حاشیه‌ای است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: ما در چشم‌انداز شهر اصفهان با واژه‌های بسیار ارزشمندی مواجه هستیم چرا که ‌در پس این واژه‌ها قرار است اصفهان به شهری ارزش‌مدار، سبز، توسعه یافته و … تبدیل شود.
وی با بیان اینکه شهرداران شهرهای مختلف جهان زمان سفر به اصفهان این شهر را دارای ترازی بالاتر از برخی شهرهای اروپایی می‌دانند، تصریح کرد: این موضوع نشان‌دهنده دلسوزی و زحمات گذشتگان و مسئولان ما در دوره‌های گذشته بوده که ما نیز باید آنرا ادامه دهیم.
شهردار اصفهان با اشاره به رضایت حداکثری شهروندان منطقه ۱۴ از عملکرد شهرداری این منطقه ادامه داد: جا دارد از از زحمات آقای کارگر که شهرداری مردمی، دوست داشتنی، سخت‌کوش و پرتلاش در مدیریت منطقه ۱۴ شهرداری بودند قدردانی کنم، خانواده منطقه ۱۴ شهرداری خانواده‌ای منسجم، همگرا، همسو و رفیق است که همتش رسیدگی و خدمت‌رسانی به محلات این منطقه است.
وی با بیان اینکه فضای منطقه ۱۴ با سایر مناطق تا حدودی تفاوت دارد، اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در این منطقه کمتر از سایر مناطق بوده و این موضوع همت بیشتر آقای شمس را می‌طلبد تا پروژه‌های عمرانی را با سرعت بیشتری در این منطقه به انجام برساند.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه پروژه‌های مختلف در این منطقه باید با سرعت هرچه بیشتری پیگیری شود، افزود: رویکرد ما در شهرداری تنها کار کردن و دوری از مسائل حاشیه‌ای است، قرار نیست در شهرداری اصفهان به جز وظایف ذاتی، به مسائل حاشیه‌ای دیگر پرداخته شود، در منطقه ۱۴ به دلیل اینکه منطقه‌ای کمتر برخوردار است موضوع ارتباط مردمی بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با این انسجام در آینده شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بسیار خوبی در این منطقه باشیم.
گفتنی است در این مراسم علی شمس به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۴ معرفی و از زحمات حسین کارگر شهردار پیشین منطقه قدردانی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا