شهر و جامعهعناوین اخبار

سمینار آموزشی تخصصی آشنایی با مصالح ساختمانی و عایق های نوین با رویکرد ساختمان سبز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، در ابتدا این جلسه ابوطالب جلالی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی آموزش های کوتاه مدت و غیر رسمی در کشور، خدمات ارزشمندی از جمله تربیت کارآفرین و ایجاد فرصتهای شغلی به همه جوانانی که مایل به فعالیت و پذیرش مسئولیت در جامعه هستند فراهم آورده است.

وی بیان داشت: مجموعه آموزش های مهارتی که در فنی و حرفه ای توسط بخش دولتی و غیردولتی انجام می گیرد به واسطه تعریف دقیق از رشته های آموزشی متناسب با مزیت ها، ظرفیت های منطقه ای و محتوای آموزشی، تدوین شده توسط خبرگان همان مشاغل صورت می پذیرد.

در این سمینار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان افزود: تنوع مشاغل صنعت ساختمان در کشور به واسطه اشتغال موجود و سرمایه عظیمی که توسط مردم و دولت انجام شده و به عنوان ثروت ولی محسوب می گردد، حمایت از مشاغل جدید و اجرای فناوری های نوین در صنعت ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه رئیس کمیسیون انرژی سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در زمینه عایق بندی ساختمان براساس مناطق جغرافیایی، برچسب انرژی ساختمان، صنعتی سازی و … از طریق ویدئو کنفرانس مطالبی را ارائه  نمود.

در پایان به شرکت کنندگان تأئیدیه حضور در سمینار آموزشی تخصصی آشنایی با مصالح ساختمانی و عایق های نوین با رویکرد ساختمان سبز از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ارائه گردید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا