شهر و جامعهعناوین اخبار

طرح توشه برکت در اصفهان اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ حمیدرضا شیران با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی ماه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، این نهاد برنامه های حمایتی ویژه ای برای کاهش نیاز معیشتی و کمک به۹۶ هزار خانوار تحت پوشش را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:اجرای طرح توشه برکت با شعار”هر خانواده اهل سخاوت، هزینه یک سبد غذایی نیازمندان ” به نحوی که هیچ سفره ای در ماه مبارک رمضان خالی از مواد غذایی ضروری در افطار و سحر نباشد،با همکاری نهادها، سازمان ها، و دستگاه های اجرایی،درکلیه دفاتر و پایگاه های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و مصلی های نماز جمعه و بازار در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردم نیکوکار در این پایگاه ها در روز جمعه ۲۱ خردادماه همزمان با چهارم ماه مبارک رمضان انجام و در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های همیشگی مردم سخاوتمند استان با کمیته امداد ابراز امیدواری کرد، با مشارکت و همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم، برکت ویژه ای از اجرای این طرح به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت برسد.

شیران اضافه کرد: به همین منظور شماره حساب جاری ۲-۳۰۹۱۴۰۷-۱۱-۲۴۰۱ و شبایIR800600240101103091407002 و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد  بانک  قرض الحسنه مهر ایران شعبه خیابان مطهری اصفهان کد (۲۴۰۱ ) جهت  دریافت کمکهای نقدی مردم نوعدوست در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا