شهر و جامعهعناوین اخبار

سرعت بالای پروژه‌ها در اصفهان زمینه ساز کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید در شهر شد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،  مهدی جمالی‌نژاد در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه یک و پنج شهرداری اصفهان شامل تعریض پل فلزی، پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت و ادامه خیابان مطهری با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است، اظهار کرد: از این رو این تعدادی از این پروژه‌ها ابر پروژه بوده‌اند و بهره‌برداری از آنها دارای اولویت ویژه‌ای بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در کنار ابر پروژه ها بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های شهرداری اصفهان نیز مورد توجه بوده است، اضافه کرد: سال گذشته تعداد زیادی از این پروژه‌ها نیز در قالب طرح هر هفته با چند افتتاح به بهره‌برداری رسیده‌اند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سرعت بالای پیشرفت و بهره‌برداری در شهر اصفهان زمینه‌ساز آغاز بکار پروژه‌های جدید دراین شهر شد، ابراز داشت: پروژه‌هایی را آغاز می‌کنیم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و پروژه‌ای برای دور بعدی شورای شهر نیمه تمام باقی نماند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی شده است سال‌ها آرزوی شهروندان بوده و تسهیل‌کننده ترافیک در سطح شهر اصفهان خواهد بود،‌ اضافه کرد: پل فلزی در این زمینه ترافیک را در خیابان‌های سعدی،‌ شهید مطهری،‌حکیم نظامی و دکتر بهشتی، تسهیل خواهد کرد.

جمالی‌نژاد با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان در قالب «هر هفته با چند افتتاح» افزود: تعداد زیادی از این پروژه‌ها در کنار کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ شهرداری اصفهان از جمله میدان استقلال گفت: این پروژه با جدیت از آذرماه سال گذشته آغاز شده و تا آذرماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که پیش‌بینی می‌شد تا سوم خرداد سال جاری پنج پل تقاطع غیر همسطح میدان استقلال آماده شود و این در حالی است که در حال حاضر پل ششم این پروژه در حال بهره‌برداری است.

وی در ادامه با بیان اینکه ممکن است مردم در بازه زمانی خاص شهر اصفهان را کارگاه عمرانی ببینند، اضافه کرد: اما در نوروز ۹۶ مردم شیرینی افتتاح این پروژه‌ها را خواهند چشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا