شهر و جامعهعناوین اخبار

پروژه‌های عمرانی شهر در صف افتتاح هستند/ همت مضاعف و تلاش جهادی در ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ که در قالب بیست و دومین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» برگزار شد، اظهار کرد: امسال با جدیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دنبال می‌شود البته در کنار آن کنلگ‌زنی پروژه‌ها را نیز خواهیم داشت و سعی می‌کنیم طرح‌هایی را کلنگ بزنیم که نیمه‌تمام رها نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در طول مدیریت کمتر از یک سالی که شهردار اصفهان شده‌ام، سه بار برای افتتاح پروژه به منطقه ۱۲ آمده‌ام، عنوان کرد: سعی می‌کنیم در کنار ابر پروژه‌هایی مانند پروژه میدان استقلال، پروژه‌های محله‌محور مناسبی را نیز اجرا کنیم تا محلات کمتر برخوردار از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه بزرگ محله امیرالمومنین (ع) تا پایان سال تکمیل می‌شود، تصریح کرد: فرهنگسرای شهرک قدس با توجه به نیاز شهروندان احداث شده است، همچنین فاز دوم بوستان مادر، خیابان اندیشه و ساماندهی بوستان‌های مختلف دیگر نیز انجام شده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ادامه داد: شهرداری اصفهان با توجه شرایط اقتصادی علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه های ارزشمندی را آغاز کرده است.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری سه افتتاح رسمی دیگر در منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، افزود: میدان استقلال یکی از ابر پروژه‌هایی است که سعی می‌کنیم تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در کنار رویدادهای مختلف فرهنگی و ترافیکی اجرای پروژه‌های عمرانی را با جدیت دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهر برای افتتاح رسمی در صف هستند، امسال مردم اصفهان ماه رمضان متفاوتی را خواهند دید چرا که همکارانم قصد دارند همتی مضاعف و حرکتی جهادی داشته باشند تا این ماه با کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف و افتتاح پروژه‌های جدید، حلاوت و شیرینی پیدا کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اگر پروژه‌ای در محلات محروم آغاز شود سعی می‌کنیم از جوانان منطقه برای همکاری دعوت کنیم، افزود: شهرداری اصفهان نه تنها پروژه‌های عمرانی را کلید می‌زند بلکه در امر اشتغال‌زایی نیز تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: فضای اصفهان با توجه به رکود اقتصادی نسبت به سایر کلانشهرها پویاتر است.

جمالی‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه دوچرخه‌سواری در روز سه‌شنبه‌ها حرکت نمایشی نیست، گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان نیز پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو جدی‌تر دنبال شود.

وی بیان کرد: این طرح تنها ویژه شهردار و معاونان شهردار نیست بلکه تمام شهروندان باید به مرور به آن بپیوندند چرا که در غیر این صورت، این طرح ناموفق بوده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری نهضت آسفالت در محلات محروم اجرا شده است، اذعان کرد: عدم همکاری دستگاه‌های خدماتی، بزرگترین چالش برای اجرای نهضت آسفالت است.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم خدمات و امکانات را به صورت متوازن در شهر توزیع کنیم، افزود: محلاتی که سرانه‌های پایینی دارند در اولویت ما قرار گرفته‌اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا