شهر و جامعهعناوین اخبار

همایش خیرین در شهرستان چادگان استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ با حضور جمعی از خیرین و اعضای هیئت امنای خیریه های استان اصفهان ، همایش خیرین در شهرستان چادگان برگزار شد.

در این همایش که با هدف تعامل با خیرین و خیریه ها و جذب مشارکت آنان در کمک بیشتر به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان برگزار شد ، مدیر کل و معاونین  کمیته امداد استان اصفهان، فرماندارچادگان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در این همایش با اشاره به نقش خیرین در کاهش فقر و محرومیت زدایی از جامعه گفت: نقش خیرین در دستگیری از نیازمندان چشمگیر است و با امدادگری ارتباطی نزدیک دارد.

حمیدرضا شیران افزود: در بحث کمک به نیازمندان نیت خیرخواهانه خیرین نسبت به مبلغ و میزان کمک اهمیت بیشتری دارد و توجه به نیازمندان کار بزرگی است.وی با تاکید بر توجه جدی به مقوله توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد خاطر نشان کرد: هم باید به سفره توانمندسازی آنان و در این راستا با شناسایی ظرفیت ها و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان می توانیم به خودکفایی واقعی و توانمندسازی و رفع مشکلات از زندگی آنان کمک کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان چادگان نیز ضمن قدردانی از مساعدت های خیرین گفت: یکی از مهمترین فعالیت های کمیته امداد ایجاد اشتغال و کمک به توانمند نمودن خانواده های نیازمند است که مساعدت خیرین در زمینه های اشتغال، کارآفرینی، بهداشت و درمان و مسکن مددجویان در این مسیر راهگشا است.

گفتنی است در حاشیه این همایش، مسوولان و خیرین از تعدادی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد چادگان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات کمیته امداد و همچنین مشکلات خانواده ها قرار گرفتند.

 بازدید مدیرکل امداد استان از کمیته امدادچادگان

مدیرکل و معاونین ستادی کمیته امداد استان با حضور در کمیته امداد شهرستان چادگان از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات این مدیریت قرار گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان چادگان، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهت کاهش فقر و محرومیت در شهرستان بر تلاش مضاعف و حرکت جهادی همه همکاران با رویکرد توانمندسازی مددجویان در ارائه خدمت به محرومین تاکید کرد.

حمیدرضا شیران با اشاره به اجرای طرح توشه برکت برای نیازمندان افزود: این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا  میشودوهدفآنتحویل حداقل یک سبد غذایی به هر خانواده نیازمند است.مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن تاکید بر حمایت و مساعدت های لازم از خانواده های تحت حمایت به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: لازم است با جدیت بیشتری نسبت به توانمندسازی خانواده های نیازمند حرکت کرد.

وی با بیان این که توانمندسازی خانواده ها مهتمرین رسالت کمیته امداد است افزود: ضرورت توجه به ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان اهمیت ویژه ای دارد و بدون شک ایجاد اشتغال پایدار به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت در کاهش محرومیت و زدودن فقر از جامعه نقش بسزایی دارد.

گفتنی است در این نشست، مدیرکمیته امداد شهرستان چادگان نیز گزارشی از فعالیتها و خدمات انجام گرفته در این شهرستان ارائه نمود.حمیدرضا طاهری گفت: با توجه به ظرفیت توریستی شهرستان و جذب خیرین ، مساعت های خوبی به خانواده های نیازمند و بخصوص در زمینه اشتغال و خودکفایی آنان انجام شده است.

گفتنی است دیدار با تعدادی از خانواده های مددجویان و بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد از دیگر برنامه های این سفر بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا