شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح انتظامی و ارشادی با بدپوششی و هنجارشکنی

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انظامی استان اصفهان،سردار”عبدالرضا آقاخانی” در جلسه تعاملی با رئیس و معاونان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نیروی انتظامی هرچند که یک نیروی امنیتی است و باید فقط به امور امنیتی بپردازد اما این نیرو در کنار کار خود کارهای فکری و فرهنگی نیز انجام می دهد تا هم نیروهای خود را از آسیب ها مصون نگهدارد و هم فرهنگ پلیس جمهوری اسلامی را به مردم معرفی کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت کارهای فرهنگی در نیروی انتظامی با معاونت اجتماعی این نیرو است اظهار داشت: همکاری با تمام دستگاه های فرهنگی از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دستور کار ویژه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و هم اکنون نیز با بیش از ۱۵ دستگاه فرهنگی ، مرکز علمی و دانشگاهی نیز تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان از تشکیل اتاق فکر با دستگاه های فرهنگی استان خبر داد و گفت: پلیس استان معتقد است بسیاری از معضلات و آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را می توان از طریق تبادل فکری و علمی با دستگاه ها حل کرد و در این زمینه نیز گام های خوبی برداشته شده است.

سردار آقاخانی گفت: پلیس اصفهان از ابتدای خرداد ماه طرح ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله انتظامی و ارشادی با موضوع بدپوششی و هنجار شکنی در جامعه را آغاز کرده و براساس تکلیف قانونی و شرعی که مقام معظم رهبری برعهده ما قرار داده اجازه نخواهیم داد جوان های سرمست از غرور و ثروت امنیت روانی جامعه را برهم بزنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری گفت: در آن دیدار ایشان فرمودند نیروی انتظامی هرکار قانونی و معقولی را که می خواهد باید انجام دهد و نباید نگاه کند که دیگران چه می گویند.

سردار آقاخانی تاکید کرد:امروز هیچ کس در نیروی انتظامی به هیچ چیزی غیر از جلب نظر مقام معظم رهبری نمی اندیشد و همه ما افتخار می کنیم که سرباز ولایت هستیم و ایشان از عملکرد ما رضایت دارند.

فرمانده انتظامی استان به تامین امنیت مراسم های ملی و مذهبی در سطح استان اشاره کرد و افزود: محور عملیاتی مبارزه نیروی انتظامی با استکبار برپایی منظم و بدون تنش و حاشیه این گونه مراسم هاست زیرا که هرچه مراسم هایی همچون ۲۲ بهمن، روز قدس و … به خوبی برپا شوند نظام ما به بهترین شکل برای مردم جهان معرفی و دشمن نیز مایوس خواهد شد.

سردار آقاخانی بر همکاری نیروی انتظامی با دست اندرکاران مراسم های ملی و مذهبی و راهپیمایی ها در مرکز استان و شهرستان ها تاکید کرد و اظهار داشت: به حمد اله استان اصفهان یکی از استان های نمونه در برپایی این گونه مراسم ها بوده  که نشان می دهد یک همدلی و همکاری فراتر از کار و وظیفه در بین مسئولان دستگاه های استان وجود دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا