شهر و جامعهعناوین اخبار

جزء خوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه اصفهان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گسترده شدن سفره میهمانی خداوند طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه ناحیه دو اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با حضور اساتید و قاریان برتر قرآن کریم در جوار ۸ امامزاده واجب التعظیم ناحیه دو اصفهان از اول ماه رمضان تا پایان ماه رمضان هر روز برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان در ادامه افزود: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم نیز در جوار ۸ بقعه متبرکه اصفهان با حضور قاریان برتر و ممتاز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی در ادامه بیان کرد: امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان نیز هرشب در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی را با عنوان؛ ۳۰ شب با حافظان قرآن کریم، ۳۰ شب ضیافت الهی، شکوفه های شادی و جشنواره گلبرگ برای دانش آموزان و اقشار مختلف برگزار می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امامزاده شاه زید(ع) نیز تا پایان ماه مبارک رمضان هر شنبه با اجرای ویژه برنامه شمیم ولایت میزبان نیروهای زحمت کش و پرسنل انتظامی استان و همچنین نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسداران از سراسر استان اصفهان می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان ادامه داد: همچنین امسال ویژه برنامه همبستگی خانواده های شهدا نیز با حضور خانواده های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امامزاده شاه زید(ع) اصفهان برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا