اخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

بررسی فناوری نوین انتقال برق توسط دکل های منعطف در اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گسترانو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با مدیر اجرایی شرکت آلمانیS.A.G  گفت:اصفهان و آلمان روابط تجاری و مهندسی دیرینه دارند و در دوران پسا تحریم  می توان این روابط را تعمیق بخشید.

وی با اشاره به حضور هیات تجاری استان اصفهان در نمایشگاه صنعت هانوفر گفت: روابط تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و آلمان وارد مرحله جدیدی شده است و باید از این فرصت برای توسعه همکاریهای اقتصادی  دو طرف استفاده کنیم .

سهل آبادی خواستار فایناس شدن پروژه های برق استان اصفهان با همکاری  این شرکت آلمانی شد و گفت:توسعه برق مورد نیاز شرکت شهرکهای صنعتی استان می تواند از جمله پروژه های مشترک با این شرکت باشد.

«راولف تمّیر»Ralf Temmeyer مدیر اجرایی شرکت S.A.G در این دیدار گفت: این شرکت آماده همکاری با استان اصفهان در بخش تولید برق و خطوط انتقال است .

وی از ساخت ۳۶ پارک بادی برای تولید برق در کنار دریا توسط این شرکت  خبر داد و گفت:انتقال برق تولیدی از انرژی های نو و ذخیره سازی آن از جمله توانمندی این شرکت جهت همکاری با شرکت های ایرانی بویژه اصفهانی است .

وی با اشاره به اینکه این شرکت با ۱۰۰ سال سابقه  فعالیت و داشتن ۸ هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی نقش مهمی در صنعت برق ایفا می کند افزود:پروژه انتقال پست های برق به جای دکل های بزرگ می تواند نقطه آغازین فعالیت با  استان اصفهان باشد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا