خودرووقطعه سازیعناوین اخبار

آخرین وضعیت بازار خودرو از زابن نائب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از جام نیوز ، غلامحسین قاسمیان درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: «در حال حاضر وضعیت رکودی در بازار خودرو حاکم است. نه کسی خودرو می‌خرد و نه می‌فروشد. هم‌اکنون هیچ خبری در بازار خودرو نیست.»

وی با اشاره به افت خرید و فروش در بازار نسبت به سال‌های گذشته، افزود: «دو سال و نیم است که افت خرید و فروش را شاهد هستیم و رکود حاکم است. به قولی، «یوم البدتر» است. ما فعلا «یوم البهتر» ندیدیم.

نایب‌رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، عنوان کرد: «ما امیدواریم وضعیت بازار خودرو بهتر شود؛ فعلا که هیچ خبری نیست که ما الان بگوییم ۲۰ روز دیگر بازار خودرو راه می‌افتد.»

قاسمیان، تصریح کرد: «هم‌اکنون نمی‌توانیم پیش‌بینی از وضعیت بازار داشته باشیم. جو بازار یک طوری شده که اصلا نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم.»

وی متذکر شد: «فقط یک نکته را بدانید که اگر احیانا کسی بخواهد خودرویی خرید کند، بخرد، خودرو از این ارزان‌تر نمی‌شود. حتما هم از نمایشگاه‌هایی که دارای پروانه کسب هستند، خودرو خریداری کند تا مشکل ایجاد نشود.»

نایب‌رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، خاطرنشان کرد: «از سوی دیگر، قیمت خودروهای وارداتی بستگی به درهم و دلار دارد. اگر نرخ این ارزها پایین آید، قیمت آن‌ها نیز یک مقداری پایین می‌آید؛ در غیر این صورت قیمت‌ها پایین نمی‌آید.»

نرخ انواع “ماشین” وارداتی زیر ۱۰۰ میلیون منتشر شد + جدول

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا