عناوین اخبار

تحقق رویای المپیکی سهراب مرادی در کلمبیا

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۴ کیلو گرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از رقابت های بین المللی جام فجر (۱۱ تا ۱۳ خرداد) در دومین تورنمنت بین المللی و گزینشی المپیک خود در کارتاگینای کلمبیا به روی تخته رفت تا رسما مجوز المپیکی شدن خود را کسب کند.
هر وزنه بردار برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو باید در ۲ رویداد گزینشی المپیک حضور داشته باشد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان امروز (شنبه ۲۲خرداد) در رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک۲۰۱۶ ریو، در منطقه آمریکایی جنوبی(پان امریکن) درشهر کارتاگینا کلمبیا، با مجموع ۳۲۴ کیلوگرم به مقام هشتم دست یافت.
مرادی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی را بالایی سر برد ولی در مرتبه دوم وزنه ۱۴۵ کیلویی را مهار نکرد و مرتبه سوم روی تخته نرفت تا در پایان حرکت یکضرب در جایگاه هشتم قرار گیرد.
وی در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را مهار کرد و سپس برای دومین مرتبه وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را بالایی سر برد و در مرتبه سوم انصراف خود را اعلام کرد تا به جایگاه ششم برسد و در پایان و در مجموع با حدنصاب ۳۲۴ کیلوگرم در مجموع توانست جایگاه هشتمی را از آن خود کند.
این وزنه بردار کشورمان به دلیل دوپینگ و مشکل بازنشستگی حدود سه سال از میادین دور بود که این محرومیت ۹ خرداد ۹۵ به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا