پیشخوانعناوین اخبار

مجارستان از شکست برابر ایسلند گریخت

به گزارش سرمایه گستران  این دو تیم شنبه شب از دور دوم مرحله گروهی جام ملت های اروپا در ورزشگاه ولودروم بندرمارسی به مصاف هم رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
قضاوت این دیدار که از گروه ششم یورو ۲۰۱۶ برگزار شد را «سرگئی کاسارف» از روسیه برعهده داشت.
این دیدار درحالی آغاز شد که مجارستان در دیدار نخست برابر اتریش به برتری ۲ بر صفر رسیده بود و ایسلند نیز مقابل پرتغال به تساوی یک بر یک قناعت کرد.
در دیدار امشب تیم ملی مجارستان شروع بهتری داشت و تا دقیقه سی ام توپ را در زمین حریف به گردش درآورد و با وجود ارسال های بلند و استفاده از شوت های پشت محوطه جریمه، نتوانست فرصت گلزنی خاصی ایجاد کند.
در دقیقه چهلم و برخلاف روند بازی این تیم ایسلند بود که صاحب پنالتی شد و «گلفی سیگودرسون» توپ را درون دروازه مجارستان جای داد و گل نخست را به نام خود ثبت کرد.
در نیمه مجارستانی ها که تیمی با آمادگی بدنی و انگیزه بالای نشان می دادند فشار زیادی روی دروازه ایلسند وارد کرده تا تیم حریف در زمین خودی به دفاع مطلق روی آورد.
در دقیقه ۸۸ بالاخره حملات بازیکنان مجارستان نتیجه داد و ارسال «نمانیا نیکولیچ» که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود را «ساورسون» مدافع ایسلند به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا کار به تساوی یک بر یک بکشد. این اولین گل به خودی جام پانزدهم بود.
در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی دیگری رخ نداد تا سوت داوری روسیه ای به نشان تساوی یک بر یک به صدادر آید.
مجارستان با این تساوی چهار امتیازی شد تا در آستانه صعود قرار بگیرد و ایسلند نیز به امتیاز دوم خود دست یافت.
در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم های پرتغال و اتریش به مصاف هم می روند. هم اکنون پرتغال یک امتیازی است و اتریش اندوخته ای ندارد.
**ترکیب ایسلند:
هاناس هالدورسون، بریکار ساورسون، راگنار سیگوردسون، یوهان گودموندسون، بریکار بیارناسون، کولبین سیگوردسون(ایگور گودیانسون)، گلفی سیگودرسون، کاری آرناسون، جان بودوارسون(آلفرد فینبوگاسن)، آرون گونارسون(امیل هالفردسون) و آری اسکلاسون.
سرمربی: لارس لاگربک
(**ترکیب مجارستان:
گابورکرالی، آدام لانگ، تاماس کادار، بالاس ژودژاک، ادام ناگی، زولتان گرا، کلاین هایسلر، زولتان اشتیبر(نمانیا نیکولیچ)، تاماس پریسکین(دانیل بوده)، ریچاد گازمیکس، رولاند یوهاش(آدام زالای)
سرمربی: برند اشتورک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا