پیشخوانعناوین اخبار

کشتی جام پیت لاسینسکی؛ طاهری و علیاری به مدال طلا رسیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران ، در این دوره از رقابت ها که در شهر اسپالا لهستان برگزار می شود، طاهری و علیاری شنبه شب در اوزان ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم در مکان هفتم قرار گرفت.
در وزن ۵۹ کیلوگرم، مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر خوزه رودریگوئز رایبر از ونزوئلا را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر از سد آندری مارتینیوک از اوکراین گذشت.
مردانی در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب آرسن ارالیف از قرقیزستانی اما با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل احمد هایتهام از مصر، کشتی گیر کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت و در مکان هفتم جای گرفت.
طاهری در وزن ۸۰ کیلوگرم از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ادوارد سرگیسیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ولی کاری سومینن از فنلاند پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
این کشتی گیر در مرحله نیمه پایانی پیتر باسکی از مجارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد و در دیدار فینال با حساب ۵ بر صفر پاول پامینچوک از بلاروس را پشت سر گذاشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۹۸ کیلوگرم، علیاری در دور اول و ودوم راموس فردریکاس از لیتوانی و سرگو گوگیسوانیدزه از گرجستان را ضربه فنی کرد و در دور سوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مارسین اولجنیچاک از لهستان به برتری رسید.
این کشتی گیر در مرحله نیمه پایانی با نتیجه ۱۰ بر ۲ بالاز کیس کشتی گیر مطرح مجارستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ دانیل یاسمانی کابررا از کوبا را شکست داد و در مکان نخست وزن ۹۸ کیلوگرم ایستاد.
رقابت های اوزان ۶۶، ۷۵، ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار می شود که مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم، حسین نوری در وزن ۸۵ کیلوگرم و بشیر باباجان زاده و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا