دسته‌بندی نشده

۱۲ مدیر درکهگیلویه وبویراحمد تفهیم اتهام شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی عصر شنبه در نشست خبری گفت : یکی از این مدیران به جرم ارتکاب به انتقال مال غیر و تضییع بیت المال به یک سال حبس محکوم شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از این مدیران نیز به دلیل سهل انگاری در حفظ حقوق بیت المال به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
مزارعی اظهار کرد: این در حالی است که در گذشته نیز برخی تخلفات و حتی ارتکاب به جرائم مختلف در بین مدیران این استان وجود داشت ولی برخورد قاطع و قضایی با آنها صورت نمی گرفت.
وی با هشدار به مدیران کم کار و سهل انگار و افرادی که در زمینه خدمات رسانی به مردم کوتاهی می کنند، تاکید کرد: این مدیران منتظر ورود قاطع دستگاه قضایی باشند.
مزارعی از دادستانی و سازمان بازرسی استان نیز خواست با دقت و رصد کامل و حتی با ورود موردی و مصداقی پیگیر حق و حقوق مردم در دستگاه های مختلف اجرایی و خدمات رسان این استان در حوزه های گوناگون باشند.
وی تصریح کرد: نظارت دقیق و ورود به دستگاه های اجرایی حتی نهادهای زیرمجموعه دستگاه قضایی در دستور جدی این دو حوزه قرار گیرد.
وی با اشاره به مانع تراشی ها و کارشکنی های فراوان از سوی برخی نهادهای حاکمیتی و دستگاه های نظارتی برای امر سرمایه گذاری در استان، گفت: برخی مدیران به جای دستگیری، حال گیری می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا