پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۵ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در نجف آباد راه اندازی شده است

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) و همچنین در قالب اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان اقدام به راه اندازی ۵ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در این شهرستان نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شعبات مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در یزدان شهر، ویلا شهر، دانشگاه فنی و حرفه ای سمیه شهر علویجه، شهر نجف آباد و مرکز اصلی این مرکز نیز کتابخانه آیت ا… حججی نجف آباد می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: هر شعبه به طور میانگین ۲۰ کلاس دارد که علاقمندان در رشته های حفظ یک جزء، دو جزء، پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، روخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم در این مراکز مشغول به یادگیری قرآن کریم می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نیز ۱۵۰۰ نفر قرآن آموز با شرکت در دوره های مختلف مراکز تخصصی حفظ قرآن کریم شهرستان نجف آباد تحت آموزش مربیان مجرب قرآنی هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک دوره حفظ موضوعی قرآن کریم نیز برای ۶۰ نفر از پرسنل کادر و فرماندهان نمایندگی لشکر نجف اشرف زیر نظر مربیان مجرب قرآنی این مراکز در حال برگزاری می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا