پیشخوان

پرداخت حقوق بازنشستگان ساعت ۲۴ امشب

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا،محمود اسلامیان  افزود: علاوه بر حقوق ها، اضافه پرداختی های حقوق دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بازنشسته ها که به دلیل عدم تصویب قانون به حساب آنان واریز نشده بود پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بودجه سال ۹۵ صندوق بازنشستگی در سال ۹۴ به تصویب نرسید و به سال جاری (۹۵) موکول شد این موضوع سبب شد تا نتوانیم افزایش حقوق بازنشسته ها را در دوماه ابتدایی سال محاسبه و پرداخت کنیم که این مشکل هم اینک با کمک دولت رفع شد.
اسلامیان حقوق بازنشسته ها را در سال ۹۴؛ ۷۵۰ هزار تومان بیان کرد و افزود:‌ اکنون این سقف حقوق با احتساب افزایش حقوق ها به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه امشب دوهزار و ۳۰۰ بازنشسته حقوق خود را دریافت می کنند، افزود: ۹۸ درصد آنان با مشکلی در دریافت هایشان مواجه نخواهند شد و تنها درصد اندکی از بازنشسته ها ممکن است به دلیل وجود مشکلاتی در کارت ملی و یا در حساب بانکی نتوانند حقوق خود را دریافت کنند.
این مسئول صندوق بازنشستگی ادامه داد: ‌مشکل آن دسته از بازنشسته هایی که نتوانند امشب حقوق خود را دریافت کنند ظرف یک هفته مشکل شان رفع خواهد شد و حقوق به حسابشان واریز می شود.
اسلامیان میزان پرداختی امشب صندوق بازنشستگی بابت حقوق خرداد و معوقه های دوماه فروردین، ‌اردیبهشت بازنشسته ها را معادل ۲هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از مجموع رقم یاد شده یکهزار و ۸۸۰ میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق و ۴۶۲ میلیارد تومان آن نیز بابت اضافه معوقات پرداخت خواهد شد.
اسلامیان با اشاره به طرح دولت در افزایش حقوق ها خاطرنشان کرد:‌ با این طرح دولت، امسال مبلغ شش هزارمیلیارد ریال به بودجه سنواتی این صندوق اضافه شد و براساس آن حقوق بازنشسته ها بصورت پلکانی از ۱۲ تا ۵/۱۹ درصد افزایش پیدا کرد.
این مسوول از دولت بابت رفع نیاز صندوق بازشستگی تشکر کرد.
در حال حاضر یک میلیون ۲۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا