عناوین اخبار

گرشاسبی: پرونده نقل و انتقالات برای پرسپولیس بسته نشده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا،، نخستین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس امروز در این باشگاه برگزار شد که در پایان حمیدرضا گرشاسبی یکی از اعضا از نگرفتن تصمیم برای انتخاب سخنگو باشگاه پرسپولیس خبر داد. 

وی در ادامه اعلام کرد با توجه به اردو تیم ملی فوتبال، تیم پرسپولیس باید با نیمی از نفرات خود راهی اردوی اوکراین شود.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید، گفت: در این نشست در خصوص فصل نقل و انتقالات، اردو پیش رو و آکادمی صحبت کردیم. فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده و بازیکنان مدنظر هرچه زودتر به تیم ملحق می شوند.
وی اعلام کرد اردوی اوکراین و حضور تمام نفرات در آن هنوز مشخص نیست و برانکو تصمیم گیرنده نهایی در رابطه با این مسایل است.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد بازیکنان جدید تیمش، گفت: باشگاه ها باید ریز قرارداد ها را اعلام کنند و این تاکید وزیر ورزش است که باشگاه ها به دنبال شفاف سازی باشند.
وی افزود: قرارداد بازیکنان باید به طوری باشد که فوتبال آسیب نبیند و بالا رفتن ناگهانی قرارداد ها باعث بی انگیزگی می شود.
مدیرکل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخابش برای این سمت، گفت: کارمند وزارت هستم و هرجا که دستور دهند فعالیت می کنم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا