شهر و جامعهعناوین اخبار

نیکوکار کاشانی فیش حج خود را برای تأمین سبد کالای نیازمندان اهدا کرد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ حسن اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح توشه برکت در این شهرستان افزود : طرح توشه برکت با شعار ” هر خانواده اهل سخاوت تأمین هزینه یک سبد غذایی نیازمندان ” در این شهرستان اجرا و کمک های مردمی در قالب سبد کالا بین خانواده ها تحت حمایت توزیع شده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور یکی از خیرین شهرستان مبلغ ۱۷ میلیون ریال هزینه فیش حج خود را به این امر اختصاص داد.مدیر کمیته امداد کاشان ابراز امیدواری کرد : در ماه مبارک رمضان امسال نیز خیرین و حامیاننیکوکار همچون سال های گذشته یاری رسان این نهاد برای اطعام ایتام ونیازمندان باشند.

وی تصریح کرد : بیش از ۷ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد کاشان هستند که تاکنون به ۳ هزار خانواده سبد کالا تحویل و ان شاالله با کمک خیرین به مابقی خانواده ها نیز سبد کالا تحویل خواهد شد.

اسماعیلی به دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: اجرای طرح مفتاح الجنه (بازدید خیرین و مسوولان از خانواده های تحت حمایت)، ثبت نام از حامیان نیکوکار در طرح های اکرام ایتام و محسنین و اطعام نیازمندان از جمله این برنامه ها است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا