پیشخوانعناوین اخبار

پیروزی تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته دوم لیگ جهانی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، هفته دوم لیگ جهانی والیبال با حضور ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی در سه کشور صربستان، ایتالیا و لهستان پیگیری خواهد شد.

تیم های ایران و بلغارستان در نخستین دیدار این هفته و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (پنج شنبه) در سالن ۸۵۰۰ نفری آلکساندر نیکولیچ شهر بلگراد به مصاف یکدیگر رفتند.
ملی پوشان ایران در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب بلغارستان شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی برد سه امتیازی به دست آورند.
تیم ملی والیبال ایران که از سه مسابقه خود در هفته نخست تنها دو امتیاز کسب کرده بود، با شکست بلغارستان پنج امیتازی شد تا انگیزه بازیکنان برای دیدارهای آتی این تیم افزایش یابد و حداقل صعود یک پله ای را در جدول ۱۲ تیمی این رقابت ها داشته باشد. تیم ایران هفته نخست لیگ جهانی را با کسب رتبه نهم به پایان رسانده بود.
سعید معروف، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی بازیکنان شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بودند.
پلامن کنستانتینوف سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان در ابتدای این مسابقه از تسوِتان سوکولوف، متودی آنانیف، ویکتور یوسیفوف (کاپیتان)، اسوتوسلاو گوتسف، . نیکلای پنچف، گئورگی سگانوف و ولادیسلاو ایوانوف برای شروع بازی استفاده کرد.
این دیدار نخستین رقابت تیم های ایران و بلغارستان در لیگ جهانی والیبال بود که ملی پوشان کشورمان در چهارمین سال حضور خود در لیگ جهانی موفق به شکست بلغارستان شدند.
یوتسا ست‌کوویچ صربستانی (سرمربی اسبق تیم ملی والیبال جوانان ایران) به همراه محمد وکیلی که قبلا دستیارش در این تیم بود، از جمله تماشاگران اندک دیدار ایران و بلغارستان بودند.
تیم های برزیل و صربستان دیگر تیم های همگروه ایران در هفته دوم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می روند.
تیم ملی والیبال ایران فردا جمعه در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ جهانی به مصاف برزیل می رود. ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود در هفته نخست و در شهر ریودوژانیرو سه بر صفر مغلوب برزیل شدند.
بلغارستان در هفته نخست لیگ جهانی سه شکست برابر تیم‌های روسیه، لهستان و صربستان متحمل شد. ملی‌پوشان ایران نیز در ریو به مصاف حریفان خود رفتند و دو شکست برابر برزیل و آمریکا و یک برد برابر آرژانتین به دست آوردند. در پایان هفته اول ایران در رده نهم و بلغارستان در رده یازدهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا