پیشخوانعناوین اخبار

رقابت های تیراندازی جام جهانی باکو /حسین باقری در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر صاحب مدال نقره شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، در اولین روز رقابت های تیر اندازی جام جهانی باکو که روز چهارشنبه برگزار شد ، چهار تیرانداز کشورمان از جمله ۳ مرد و یک زن به رقابت پرداختند.
در این رقابت ها فاطمه امیر بهزدای عضو تیم ملی ایران در رشته تراپ با کسب ۶۲ امتیاز نتوانست وارد مرحله بعدی در این رشته شود .
در رشته تراپ مردان که روز گذشته و امروز ( پنجشنبه ) برگزار شد نمایندگان کشورمان محمد حسین پرورش نیا، علی قادریان و سعید اسدی خیاوی نیز نتوانستند موفق شوند و شانس خود برای تصاحب مدال در این رشته را از دست دادند.
در رقابت های روز پنجشنبه در رشته تپانچه ۱۰ متر بانوان الهام هریجانی با ۳۸۲ امتیاز و با فاصله یک امتیاز نتوانست به فینال راه یابد.
همچنین زینب طوماری و مینا شهبازیان دو عضو دیگر تیم ملی کشورمان نتوانستند در رشته تپانچه ۱۰ متر موفق شوند.
امروز در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، امیر حسین گلپسند ، محمد مهدی مرتضوی و علی رضا داود آبادی سه عضو دیگر تیم ملی ایران نیز نتوانستند امتیاز قابل توجه کسب کنند.
در سومین روز تیر اندازی جام جهانی باکو که فردا برگزار می شود ، رقابت های میان مردان در رشته تپانچه ۵۰ متری و بین بانوان در رشته تفنگ بادی ۱۰ متری برگزار خواهد شد.
رقابت های تیراندازی جام جهانی باکو با حضور ۴۶۰ ورزشکار از ۸۰ کشور از جمله تیم ۱۹ نفره کشورمان در سه رشته تفنگ ، تپانچه و اهداف پروازی برگزار می شود.
این رقابت ها تا ۹ تیر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا