شهر و جامعهعناوین اخبار

حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در آزمون های الکترونیکی طی سه ماهه اول سال جاری

 

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، مسعود دانشمند رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت در تکمیل این خبر افزود: در راستای اجرای آزمون های کتبی به صورت الکترونیکی از سند راهبردی مهارت و فناوری و همچنین ابلاغ دستورالعمل مربوطه در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۷ نفر در آزمون های الکترونیکی در محل مرکز سنجش الکترونیک شهر اصفهان در آزمون شرکت نموده اند.

دانشمند بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۱۳۹ گواهی نامه تمدید و تعویض گردیده است و تعداد ۲۵ هزار و ۹۶۴ فقره گواهینامه آماده صدور می باشد.

وی افزود: توزیع گواهینامه از طریق اداره پست موجب تسریع امور، کاهش ایاب و ذهاب، تکریم ارباب رجوع و .. می گردد، لذا در صورت ثبت اطلاعات صحیحپستی در پورتال وتوزیع کلیه گواهینامه های استان از طریق اداره کل پست صورت می پذیرد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت گفت: به منظور راه اندازی دیگر مراکز سنجش الکترونیک در مابقی مراکز معین آزمون شهرستانها از تعداد ۱۵ مرکز در ۱۱ مرکز تجهیز مراکز سنجش الکترونیک صورت پذیرفته و مابقی در حال آماه سازی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا