شهر و جامعهعناوین اخبار

بیانیه شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکتی مردمی و هوشمندانه هستیم حرکتی که در آن اتحاد کشورهای مسلمان را در مقابله با دشمنان اسلام به رخ می‌کشد و ندای «هیهات من الذله» را در گوش جهانیان طنین‌انداز خواهد کرد.

اینک در آستانه سی و هشتمین سال از نامگذاری پر خیر و برکت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» به سر می‌بریم، بی‌شک این نامگذاری نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه‌ای هوشمندانه برای مقابله با استکبار و غارتگران بین‌المللی است که از سوی امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده و در واقع می‌توان از این روز با عنوان روز اتحاد کشورهای اسلامی در برابر این افراد یاد کرد.

بدون شک امسال نیز راهپیمایی روز قدس با توجه به اقدامات اخیر دشمن در منطقه به خصوص در کشورهای سوریه، یمن، عراق و کشتار مردم بی‌گناه توسط تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها پر رنگ‌تر از هر سال برگزار خواهد شد.

شهرداری اصفهان یک بار دیگر از مردم مسلمان و شهیدپرور شهر شهیدان دعوت می‌کند تا در این مسیر همگام با سایر مسلمانان جهان در این راهپیمایی با اعلام انزجار از اعمال رژیم غاصب صهیونیستی و تجدید بیعت با آرمان‌های پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) بار دیگر با شعار واحد «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس به منصه ظهور بگذارند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بدون شک مصداق بارز این جمله مقام معظم رهبری خواهد بود که فرمودند: «مساله‌ ‌فلسطین ‌از لحاظ‌ اسلامی برای همه مسلمانان از جمله برای ما یک مسئله اساسی و یک فریضه است.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا