شهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان پس از انتشار تصاویر برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان، وی را احضار کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  غلامرضا قائدیها، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این موضوع ضمن نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شدند.
قائدیها اضافه کرد: استاندار اصفهان اعلام نمود «وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار، پوزش بطلبم».
وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و توجه به رسانه‌های گروهی افزود: استاندار اصفهان بارها بر موضوع تکریم ارباب رجوع تأکید کرده و عصر امروز نیز خطاب به فرمانداران استان اعلام کرد «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران موکداً بخواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع به‌ویژه اصحاب محترم رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند، ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند».
مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان درباره رفتار ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران گفت: رسانه‌ها به عنوان پایه دموکراسی همواره و در همه صحنه ها یکی از پیشروترین نیروهای جامعه مدنی برای پاسخگو نمودن صاحبان قدرت و چشم بینای جامعه در نظارت بر عملکرد مسئولان هستند.
وی افزود: آموزه‌های دین مبین اسلام که افتخار پیامبر بزرگ آن، پایبندی و اشاعه مکارم اخلاقی بوده و برای همه مسلمانان فصل‌الخطاب رفتارهای اجتماعی بوده و این مهم برای مدیران دولتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
قائدیها خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان عصر امروز و پس از شنیدن این خبر بلافاصله دستور احضار این فرماندار و بررسی موضوع را صادر کرد و به زودی نتایج این مسئله اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا