اخبار استان ها

استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان شهر اصفهان در شب گذشته

جواد شفیعی در گفتگویی، اظهار کرد: در چهارمین شب فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، بیش از ۳۲ هزار نفر شب‌خواب از امکانات هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و باغ فدک استفاده کرده‌اند و ظرفیت ۷۰ درصدی ۱۰۲ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر اصفهان مورد استفاده گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به تعامل‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش، از ظرفیت اسکان مدارس بهره‌وری خوبی صورت گرفته و شب گذشته ظرفیت بسیاری بالایی از مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای آینده، تدارک ۵۰ فضای مسقف از جمله ورزشگاه‌های در اختیار شهرداری اصفهان، مکان‌های سایر ارگان‌ها و مکان‌های تجمعی از جمله سالن قدیم نمایشگاه بین‌المللی، در دستور کار است تا در مواقع ضرورت برای اسکان مسافران نوروزی از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به لایحه پیشنهادی تعیین بهای خدمات مراکز اسکان موقت شهر اصفهان از جمله باغ فدک و سالن‌های سرپوشیده، بهای خدمات در بیست‌وهفتم بهمن‌ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شده و تمام قیمت‌ها به نحوی است که امکان پرداخت آن به راحتی برای مسافران و گردشگران فراهم باشد.

شفیعی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعته از تمام ظرفیت‌های باقی‌مانده مراکز اقامتی اطلاع‌رسانی می‌کند و در صورت نیاز، پاسخ‌گوی گردشگران و مسافران نوروزی خواهند بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا