اخبار استان ها

عملیات غرورآفرین بازی‌دراز برگ زرینی در دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام مسلم کماسی در گفتگویی در کرمانشاه اظهار کرد: هر ساله و در این ایام از همه استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز در کنار یادمان شهدای گمنام به یاد شهدای مظلوم بازی دراز حضور پیدا می‌کنند و یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌دارند.

وی افزود: کسانی که حضور پیدا می‌کنند تجدید عهدی با شهدا انجام می‌دهند و در مسیر شهدا گام برمی‌دارند؛ امیدوارم همه در این مسیر قدم برداریم و این مسیر مقدس را تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه خاطرنشان کرد: این حضور اثرات مثبتی در جامعه و به ویژه اقشار جوان و نوجوان دارد که آن ایام را ندیدند.

کماسی تصریح کرد: زوار در این حضور باشکوه یادی از شهدای بازی دراز که در آن عملیات افتخار آفریدند، می‌کنند، کسانی که این منطقه بسیار وسیع، حساس و امنیتی را از وجود اشغالگران بعثی پاک کردند.

وی تصریح کرد: هرچند شهدای عزیزی را در این راه تقدیم کردیم، اما این عملیات غرورآفرین برگ زرینی برای کشورمان و در دوران دفاع مقدس شد تا در تاریخ این سرزمین تا ابد می‌درخشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تاکید کرد: عملیات بازی دراز نماد مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

کماسی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم و این مسیر پرافتخار را برای نسل‌های جدید و برای ادامه مسیر انقلاب تبیین کنیم تا پرچم این انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا