اخبار استان ها

مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌_ در حاشیه دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز بررسی ضوابط تشکیلاتی شهرداری، نرخ‌گذاری خدمات بهشت الزهرا (س)، بررسی بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی و هنری، و تغییر نام چند محله شهر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نمایشگاه اتفاق خاصی نیفتاده و همه ترافیک را می‌بینند و سکوت می‌کنند، افزود: مسئولان نیز با خیال راحت کار خود را انجام می‌دهند و تلاش‌های ما به نتیجه نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر ابزار قانونی وجود ندارد چراکه مطابق بند ۲۰ مقابل نمایشگاه را سد می‌کنند اما باید یک بار شجاعت به خرج داده شود.

چمران با اشاره به روند تأیید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور، تصریح کرد: برنامه‌ها انجام شده است و امید می‌رود به نتیجه برسد، چراکه مدام روند کار به تأخیر می‌افتد و ما نگران تاخیرها هستیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از اقدامات فرهنگی خوب در کشور است، گفت: نسبت به محل برگزاری نمایشگاه کتاب ایراد داریم چون مردم مشکل دارند، اما امید می‌رود اثرگذاری لازم فرهنگی را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های دیگری نیز وجود دارد که فریاد مردم را بلند کرده است، گفت: امید می‌رود فریاد ما و مردم را بشنوند و از کیسه‌ای که برای درآمد خود دوخته‌اند، کم کنند.

چمران با بیان اینکه بحث کردن روی قرارداد با چین صحیح نیست چراکه وقتی به آمریکا، فرانسه و تاجیکستان می‌فروشند قیمت‌ها معلوم است، گفت: کالاها از ارزان‌ترین تا بالاترین قیمت وجود دارد، هرچه قرارداد ببندیم به همان میزان تولید می‌کنند؛ بنابراین تلاش کردیم حداقل حد متوسط رعایت شود.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد جابه‌جایی مالی است که شرایط خاصی دارد و بنده در مورد آن توضیح دادم و خواهش کردم بیش از این روی آن مانور داده نشود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا