اخبار استان ها

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از سمنان و به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن‌پور در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است و در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان این پروژه قرار داشته که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت، این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.

وی افزود: اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری در سال جدید به میزانی بالا بوده است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر استان، سرعت اینترنت به صورت ۱۰۰ برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه از مزایای دیگر استفاده از فیبرنوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر استان است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان تا کنون، اجرای پروژه فیبرنوری در پنج شهر بزرگ استان در حال اجرا است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا